سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

هشدار پلیس گچساران در آستانه چهارشنبه آخرسال

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: درچهارشنبه آخرسال برخی از افراد بخصوص نوجوانان و جوانان بخاطر رفتارهای غیر مسئولانه وغیر عاقلانه سال نو را بر خود و اطرافیان تلخ می کتند. وی بیان کرد:متاسفانه هرسال در چهارشنبه آخرسال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان وگاهی شاهد قطع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89348
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

هشدار پلیس گچساران در آستانه چهارشنبه آخرسال

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: درچهارشنبه آخرسال برخی از افراد بخصوص نوجوانان و جوانان بخاطر رفتارهای غیر مسئولانه وغیر عاقلانه سال نو را بر خود و اطرافیان تلخ می کتند.

وی بیان کرد:متاسفانه هرسال در چهارشنبه آخرسال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان وگاهی شاهد قطع عضو و حتی از دست رفتن جان افراد هستیم .                      

 فرمانده انتظانی گچساران تصریح کرد: امیدواریم با هوشیاری ،همکاری و مشارکت همه شهروندان برای امنیت چهارشنبه سوری امسال و توجه به توصیه های زیر ، نوروز همراه با سلامتی و سرور وشادی را داشته باشید.                  

خادمیان با اشاره به اینکه خانواده ها فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند، عنوان کرد: با تفریحات ناسالم وترقه بازی موجب تالم و تاثر خود ودیگران نشویم.                 

وی گفت: با ایجاد آتش موجب اختلال در ترافیک و شلوغی معابر خیابانها نشویم و از نگهداری مواد آتش زا و ساخت وسایل آتش بازی دستی ،توسط فرزندانمان جدا خودداری نموده و نظارت بر موضوع را جدی بگیریم.      

 فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: از ساخت ترقه و اقلام انفجاری با مواد شیمیایی نامناسب، جان خود ودیگران رابه خطر نیندازیم و درصورت اطلاع از اماکن خرید وفروش مواد محترقه سریعا مراتب را از طریق تماس تلفنی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.  

 خادمیان بیان کرد: درجاهای شلوغ اقدام به پرتاب ترقه ومواد انفجاری ننماییم، وی افزود:اقدام به برپایی آتش های پرحجم در محله ها ومعابر نکنیم. فرمانده انتظامی گجساران ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخرسال و برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی اضافه کرد:از مردم این شهرستان درخواست نیرشود توصیه های پلیسی را جدی گرفته واز فرزندان خود مواظبت نموده وموارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۶۴هزار متر مکعب سازه آبخیزداری در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
دنبال کنید

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi