سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد مهیای استقبال از مسافران نوروزی/اجرای طرح ویژه نوروز از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین

به گزارش کرونا از یاسوج، عیسی شهامت روز جمعه در جلسه اضطراری مدیریت بحران استان با اشاره به تجربیات گذشته عنوان کرد: ایمنی، امنیت، آسایش و آرامش نوروزی با بهره ‌گیری رسانه ای، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد. سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89324
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد مهیای استقبال از مسافران نوروزی/اجرای طرح ویژه نوروز از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین

به گزارش کرونا از یاسوج، عیسی شهامت روز جمعه در جلسه اضطراری مدیریت بحران استان با اشاره به تجربیات گذشته عنوان کرد: ایمنی، امنیت، آسایش و آرامش نوروزی با بهره ‌گیری رسانه ای، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه، حفظ آرامش، امنیت و سلامت هم استانی ها و مسافران نوروزی اولویت است تاکید کرد: لزوم آماده‌ باش همه دستگاه‌ها جهت مواجهه با هرگونه حوادث غیرمترقبه ضروری است.

وی بر ایجاد هماهنگی و اجرای برنامه‌های بازدارنده و نظارت مستمر بر فعالیت همه دستگاه های خدمات رسان، آب، برق، گاز و مخابرات تاکید کرد و گفت: نقاط مشکل دار شناسایی و مشکلات آنها از هم اکنون رفع شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های امدادی و عملیاتی اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و راهداری در سطوح استانی و شهرستانی درجهت ارتقاء سطح عملکرد و اقدام به هنگام در ایام تعطیلات نوروز مورد توجه جدی است.

 شهامت، بر شناسایی و پایش نقاط پر خطر و حادثه خیز استان با توجه به تجربیات قبلی جهت پیشگیری از بروز حوادث برای مسافرین و اهالی تاکید کرد و گفت: محورهای خطرآفرین شوتی ها، روشنایی تونل ها، کنترل لازم در محل پلیس راه ها مورد توجه جدی باشد. 

وی بر نظارت میدانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان در آستانه سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: این نظارت ها با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی و سلامت کاربران جاده‌ای در ایام نوروز است.

شهامت تاکید کرد: مصوبات ستاد مدیریت بحران استان وظیفه و ماموریت هر دستگاه اجرایی را مشخص و چون سلامت و امنیت مردم، مسافرین و مهمانان نوروزی در آن لحاظ شده، کاملا لازم الاجرا است.

دستور خلع 2 پیمانکار و تذکر دوباره انتخاباتی در شورای اداری گچساران
دنبال کنید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان در نوروزی کردن حال و هوای شهرهای استان تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi