دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخلفات عجیب و غریب نانوایی های دهدشت/ از اعجاز کارت هدیه تا شگرد 7 کارتخوان

به گزارش کرونا از کهگیلویه، علمدار بازرگان در جلسه بررسی تنظیم بازار سخنان خود را با طرح چند سوال شروع کرد که یک مجتمع نانوایی باید چند نوع آرد داشته باشد؟ یک مجتمع قطعا یک پروانه کسب دارد اما چرا دو نوع آرد در آن موجود است؟. رئیس تعزیزات حکومتی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89318
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

تخلفات عجیب و غریب نانوایی های دهدشت/ از اعجاز کارت هدیه تا شگرد 7 کارتخوان

به گزارش کرونا از کهگیلویه، علمدار بازرگان در جلسه بررسی تنظیم بازار سخنان خود را با طرح چند سوال شروع کرد که یک مجتمع نانوایی باید چند نوع آرد داشته باشد؟ یک مجتمع قطعا یک پروانه کسب دارد اما چرا دو نوع آرد در آن موجود است؟.

رئیس تعزیزات حکومتی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که مافیا پشت آرد است گفت: به این دلیل می‌گویند آرد بی‌کیفیت است که کم‌فروشی کنند.

وی با بیان این‌که ۱۰ نانوا دست یک نفر ۶ نانوا دست یکی دیگر و نانوایی‌ها را اجاره می‌دهند اظهار کرد: تا زمانی که نانوایی اجاره داده می‌شود باید شاهد نان بی‌کیفیت و کم‌فروشی در دهدشت باشیم.

بازرگان با بیان این که طی یک بازدید هفت کارتخوان در یک نانوایی مشاهده شد گفت: نانوایی دیگر با داشتن پنج کارت کارت می‌کشد که از این طریق یارانه برای او وارد شود و آرد بیشتری تحویل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نانوایی دیگر با درست کردن کارت هدیه، آن‌ها را در اختیار فروشنده قرار می‌دهد و این کار مدام تکرار می‌شود و ادارات را فریب می‌دهند و از این طریق یارانه و سهم آرد بیشتری می‌گیرند.

وی در ادامه صحبت‌های خود از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف(آجیل فروشی، آرایشگاه، آش سبزی) خبر داد و بیان کرد: گشت‌ مشترک از هشتم اسفند لغایت ۴ اردیبهشت فعال و بازار را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi