جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اینجا دهه نودی‌ها در طلب ظهورت به میدان آمده‌اند/ برگرد ای نبض زمان

کرونا کهگیلویه‌_ سیده مریم پیروزان، السلام علیک بجوامع السلام یا اباصالح‌المهدی(عج)، سلام نبض زمان مهدی جان، ای صاحب دنیا، جهان بدون تو پر تلاطم‌ترین روزها و سال‌های نفس‌گیری را می‌گذراند. و در این نابسامانی‌های روزگار خیلی‌ها مسیر حق را گم کرده‌اند و در فتنه‌های آخرالزمانی دچار شک و تردید شده‌اند و در این وحشت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89267
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اینجا دهه نودی‌ها در طلب ظهورت به میدان آمده‌اند/ برگرد ای نبض زمان

کرونا کهگیلویه‌_ سیده مریم پیروزان، السلام علیک بجوامع السلام یا اباصالح‌المهدی(عج)، سلام نبض زمان مهدی جان، ای صاحب دنیا، جهان بدون تو پر تلاطم‌ترین روزها و سال‌های نفس‌گیری را می‌گذراند.

و در این نابسامانی‌های روزگار خیلی‌ها مسیر حق را گم کرده‌اند و در فتنه‌های آخرالزمانی دچار شک و تردید شده‌اند و در این وحشت و اضطراب که دنیا را فرا گرفته زمین تو را فریاد می‌زند و زمان تو را می‌خواهد یابن‌الحسن.

و خداوند رحمان وجود گرانقدر شما عزیز دل را خلق کرد تا در این مضطرترین روزهای روزگار و در این فتنه‌های بشری چراغ راه هدایت ما باشید.

شُکر خدایی که ما را لیاقت آن داد تا نام شما فریاد بزنیم و در این دنیای وانفسا دلخوش به آمدن شما جهت پایان دادن به همه این فتنه‌ها باشیم و از طوفان‌ فتنه‌ها هیچ هراسی نداریم چرا که مطمئن هستیم این انقلاب که امتداد انقلاب عاشوراست بالاخره به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) خواهد رسید.

مولاجانم مهدی جانم، ای تمام دلخوشی من، چه برکتی بالاتر از این که صبح‌گاهان چشم باز می‌کنم و روشنایی آسمان را می‌بینم دست بر سینه می‌گذارم و روز خود را با السلام علی المهدی فاطمه آغاز می‌کنم.

اما ای مهربان امامم، ماه شعبان که فرا می‌رسد این دل بی‌قرارم بی‌قرارتر از همیشه، ذره ذره آب می‌شود و با خود می‌گویم حتما در پس این هزاران ناامیدی این نیمه شعبان مولایم دیده بر منت می‌گذارد و با این دل خسته‌ام انتظار هزار ساله‌ات را خوش‌آمد بگویم.

آرام جانم سید مهدی، دنیا در تمام ناآرامی‌های جهان تو را فریاد می‌زند، شاید همه به این باور رسیده‌اند که تنها با آمدن منجی حال جهان خوب می‌شود پس بیا و این رویای شیرین را تعبیر کن یابن‌الحسن.

انتشار کتاب تا پایان سال به ۹۰ هزار عنوان می رسد
دنبال کنید

در کتاب عصر ظهور آمده است: احادیث دوران ظهور می‌گویند که یهودیان در آخرالزمان روی زمین فتنه و فساد می‌کنند و به طغیان و برتری جوئی کشیده می‌شوند، همان‌طور که خداوند در قرآن بیان کرده اما سرانجام به دست پرچم‌دارانی از خراسان نابود می‌گردند: چیزی نمی‌تواند آنان را از تصمیم خود بازگرداند تا آن‌که درفش‌های خود را در ایلیاء(قدس) به اهتزاز درآورند.
این بار شیعیان و ایرانیان هستند که خداوند متعال آنان را علیه یهودیان برخواهد انگیخت: “ما بندگان نیرومندی از خود را علیه شما برانگیزیم.” شاید منظور این باشد که ایرانیان و شیعیان بخش قابل توجهی از سپاه حضرت را در فتح قدس خواهند داد.

و من معتقد به حرف نایب شما که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید هستم و این وعده به کمتر از زمان وعده داده شده تحقق خواهد یافت و ان شاءالله دوران شگفت‌انگیز ظهور فرا می‌رسد و شیعیان و محبان تو همراه شما در قدس نماز به پا خواهند کرد.

و اما آقا جانم، امروز دهه نودی‌ها در طلب ظهورت به میدان آمده‌اند و برای تو صف کشیده‌اند و با نوای معصومانه خود هر کدام می‌خواهند برایت یک عمار باشند، همانند حاج قاسم یک جان‌فدا و برایت یار باشند.

عزیزتر از جانم سید مهدی، کاش می‌توانستم به جای همه نام تو را فریاد بزنم و ظهورت را از خدا طلب کنم چرا که تمام زندگی تو هستی.

و اما در این روزها غربت تنهایی‌ات بیشتر از همیشه برایم نمایان می‌شود و با خود می‌گویم چرا ما فقط در آستانه نیمه شعبان این همه ذوق زده می‌شویم و تو را می‌خواهیم، آری: این ادبِ انتظار نیست، اما منتظران واقعی تو در تمام لحظاتشان الهی عظم البلاء… را نجوا می‌کنند.

توانمند سازی دانش آموزان با تأسیس مدارس امین
دنبال کنید

حال ای صاحب دنیا، این توئی که منتظر هستی در انتظار، و ما در هیاهوی میلادت خودت را کم داریم ای نبض زمان، ۱۱۸۹مین سال تولدت مبارک تنهاترینم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi