یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اثرات فرهنگ مهدویت در روند تکاملی انقلاب اسلامی حائز اهمیت است

عضو هئیت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور در راهپیمایی مردمی «امید، امنیت، مهدویت» که به مناسبت جشن نیمه شعبان در استان سمنان برگزار شد،گفت: به واقع اثرات فرهنگ مهدویت در روند تکاملی انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89252
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اثرات فرهنگ مهدویت در روند تکاملی انقلاب اسلامی حائز اهمیت است

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به سفر خود به استان سمنان به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و عباس گلرو، نماینده مردم سمنان و حضور در مراسم جشن میلاد نیمه شعبان در این استان بیان کرد: اقدامات بسیارخوبی در راستای جشن نیمه شعبان در استان سمنان صورت گرفته بود.

وی با اشاره به حضور در مقبره الشهدای گمنان استان سمنان در بدو رود به این استان  و عرض ارادت به ساحت این شهدا بیان کرد: همچنین بنده در ادامه این سفر در صدا وسیمای استان سمنان حاضر شدم و در برنامه ای زنده ای که به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شد، شرکت و در این برنامه زنده درباره مباحث سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی صحبت کردم. همچنین در این برنامه زنده درباره مباحثی اعم از جایگاه امینت در نظام اسلامی مباحثی صورت گرفت.

ابراهیم عزیزی عباس گلرو

ابراهیم عزیزی عباس گلرو

عزیزی در ادامه با اشاره به حضور خود در راهپیمایی مردمی «امید، امنیت، مهدویت» که به مناسبت جشن نیمه شعبان برگزار شده بود،گفت: در طول مسیر این راهپیمایی فعالیت هایی نظیر موسیقی، اجرای سرود ملی و فعالیت های هنری و نمایشی تدارک دیده شده بود.

وی با اشاره به سخنرانی خود در جمع مردم حاضر در این راپیمایی بیان کرد: بنده در سخنرانی خود پیرو این مراسم صحبت هایی در زمینه جایگاه و نقش مهدویت در تحولات جهانی  داشتم . به واقع اثرات فرهنگ مهدویت در روند تکاملی انقلاب اسلامی حائز اهمیت است و بنده در سخنرانی خود به این موارد اشاره کردم.

وی با تاکید بر تقویت مراسمات مذهبی در کشور بیان کرد: باید تلاش کنیم تا این مراسمات بیشتر مردمی باشد. همچنین باید تلاش کنیم که سال به سال چنین جشن هایی با شکوه تر برگزار شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: امسال نخستین بار است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کار نظم بخشی و برنامه ریزی این مراسم عهده دار وظایفی شده لذا برای شروع این کار تلاش های بسیاری خوبی صورت گرفته بود تا در سالهای آینده جشن های مذهبی با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بتواند نقش جدی در تحولات اجتماعی،فرهنگی و سیاسی ما داشته باشد.

ابراهیم عزیزی عباس گلرو

عزیزی با اشاره به سایر برنامه های سفر خود و دیدار و جلسه با استاندار سمنان بیان کرد: در این جلسه پیرامون مسائل مختلفی اعم از موضوع مسمومیت دانش آموزان که این روزها به دغدغه مردم و خانواده ها تبدل شده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ابراهیم عزیزی عباس گلرو

وی با بیان اینکه در جلسه با استاندار سمنان درباره برخی از نکاتی که در چند روز اخیر پیرامون این موضوع در کمیسیون امنیت ملی مجلس و وزارت کشور مطرح شد، صحبت هایی صورت گرفت، ادامه داد: با این حال استانداری سمنان هم در این بخش اقدامات خوبی را مدنظر قرارداده بودند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi