جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کلنگ احداث پلی‌کلینیک تخصصی تأمین‌ اجتماعی بروجن به زمین زده شد

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: در روزهای اخیر ریاست سازمان تامین اجتماعی سفری به شهرستان بروجن داشتند و در این سفر نیز کلنگ عملیات اجرایی ساخت پلی‌کلینیک تخصصی تأمین‌ اجتماعی بروجن به زمین زده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89249
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

کلنگ احداث پلی‌کلینیک تخصصی تأمین‌ اجتماعی بروجن به زمین زده شد

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت وزارت ارتباطات دسترسی روستاهای آقبلاغ، سناجان و معموره به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت برقرار شد.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام گرفته در روزهای اخیر ریاست سازمان تامین اجتماعی سفری به شهرستان بروجن داشتند و در این سفر نیز کلنگ عملیات اجرایی ساخت پلی‌کلینیک تخصصی تأمین‌ اجتماعی بروجن به زمین زده شد، هزینه مورد نیاز برای خرید زمین پلی‌کلینیک تخصصی تأمین‌ اجتماعی بروجن به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از سوی شرکت ورق خودرو در راستای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس عنوان کرد:  این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۰ مترمربع در شمال غربی بروجن (محله الهیه) در اسرع وقت احداث شده و زمینه خدمات‌رسانی به ۷۶ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی فراهم خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: ریاست سازمان تامین اجتماعی در این سفر نیز بازدیدی از اداره تامین اجتماعی، درمانگاه تامین اجتماعی، کانون جهاندیدگان، موسسه خیریه امدادگران عاشورا و مجتمع مسکونی کارگران داشتند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi