چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

پیگیری جهت حل مشکل اینترنت برخی از روستاهای دلیجان و محلات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای حل مشکل اینترنت برخی از روستاهای دلیجان از جمله روستای دربجوقا مکاتبه ای با وزارت ارتباطات انجام گرفت که مقرر شد در این رابطه اقدام انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89216
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیری جهت حل مشکل اینترنت برخی از روستاهای دلیجان و محلات

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری ها و مکاتباتی جهت تامین پزشک برای اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان محلات انجام گرفت که وزارت بهداشت نیز دستور توزیع پزشک به این بیمارستان را صادر نمودند.

وی افزود: پیگیری هایی نیز برای ایجاد و تجهیز کتابخانه تخصصی شعر و ادبیات در شهرستان محلات از سوی نهاد کتابخانه های کشور انجام گرفته است و دستورات لازم در این رابطه صادر شد و امیدوارم این اتفاق مهم و اساسی در شهرستان صورت پذیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای رفع مشکل آب شرب برخی از روستاها نیز اقداماتی صورت پذیرفته و البته گام هایی نیز از سوی وزارتخانه برداشته شده است همچنین در خصوص تسریع در تکمیل پکیج تصفیه آب شرب روستای راوه دلیجان مکاتبه ای انجام شد که وزارت نیرو نیز پاسخ خود را در این رابطه اعلام نمود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین برای حل مشکل اینترنت برخی از روستاهای دلیجان از جمله روستای دربجوقا مکاتبه ای با وزارت ارتباطات انجام گرفت که مقرر شد در این رابطه اقدام انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi