جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی استان اردبیل/پروژه احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل وارد فاز اجرایی شد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن تشریح مصوبات سفر وزیر بهداشت به استان اردبیل از آغاز اجرای پروژه احداث بیمارستان هزار تختخوابی در این منطقه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89204
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی استان اردبیل/پروژه احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل وارد فاز اجرایی شد

ولی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان‌های استان اردبیل و تاکید بر ضرورت نوسازی این مراکز درمانی و احداث بیمارستان‌های جدید به منظور رفع نیاز این منطقه در حوزه بهداشت و درمان، گفت: اغلب بیمارستان‌های استان اردبیل دارای بافت فرسوده هستند و این مشکلی است که در این استان با آن مواجه هستیم به همین دلیل احداث بیمارستان‌های جدید را از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری کردیم.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این هفته وزیر بهداشت و درمان در استان اردبیل حضور پیدا کرد و به دنبال آن اجرای پروژه احداث بیمارستان هزار تختخوابی آغاز شد. همچنین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهر اردبیل اخذ شد تا بیمارستان‌های فرسوده نوسازی شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزیر بهداشت و درمان با حضور در اردبیل پیرامون ارتقای بیمارستان‌ها، مرکز جامع پزشکی و سایر رشته‌هایی که در آنجا داریم قول‌هایی دادند که امیدواریم منجر به اخذ اعتبار شود تا بتوانیم نیازهای این بخش را رفع کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما همچنان پیگیر این موضوع خواهیم بود تا هم روند اجرای پروژه احداث بیمارستان هزار تختخوابی استان اردبیل تسریع شود و هم نوسازی بیمارستان‌‎های دارای بافت فرسوده این منطقه در دستورکار قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi