شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 6 و نیم میلیارد تومان جهت تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر ۶ و نیم میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89198
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 6 و نیم میلیارد تومان جهت تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت مسئولان، روشنایی  چهار نقطه حادثه‌خیز  نظیر جاده های “سه‌راهی گندمان به بلداجی، مسیر دسترسی به امامزاده حمزه‌علی، پل کره‌بس و مسیر دسترسی به محله صادقیه” انجام شد. 

وی افزود: اعتبار درنظر گرفته شده برای اجرای این طرح ۵۵ میلیارد ریال بوده  که جذب و هزینه انجام این کار شده است لذا امیدواریم که با این اقدام دیگر شاهد حادثه در این نقاط نباشیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس بیان کرد: همچنین با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۶ و نیم میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن اختصاص یافت که ۵ میلیارد آن با دستور معاون اول رئیس جمهور تخصیص یافته است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن تلاش های مستمری صورت گرفت و به لطف خدا اعتبار آن در نظر گرفته شد در ضمن این مجتمع در قالب سه بلوک، شامل ۳۲ واحد سوئیت، رستوران و تالار پذیرایی به ظرفیت ۵۰۰ نفر است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi