سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت اجرای مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به میانه

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: در روزهای  اخیر به همراه آقای سید مرتضی حسینی دیدار و گفت و گویی با وزیر فرهنگ داشتیم که در این نشست در خصوص پیگیری ها جهت انجام مصوبات سفر به حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89183
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری جهت اجرای مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به میانه

مهدی اسماعیلی د رگفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست با  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پیگیری مصوبات سفر به شهرستان میانه اشاره کرد و گفت: در روزهای  اخیر به همراه آقای سید مرتضی حسینی دیدار و گفت و گویی با وزیر فرهنگ داشتیم که در این نشست در خصوص پیگیری ها جهت انجام مصوبات سفر به حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد.

و️️ی افزود: از مهم‌ترین  مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تیرماه سال جاری به میانه موافقت و تخصیص اعتبار جهت ساخت فرهنگسرا در صورت مشارکت شهرداری میانه، افزایش قابل توجه بودجه سنواتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه بوده است.

نماینده مردم میانه در مجلس بیان کرد: همچنین از دیگر مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه انتخابیه اختصاص بودجه مستقل برای هر یک از انجمن های پنجگانه شهرستان، تعمیر، تجهیز و بازسازی سالن فجر، موافقت با راه اندازی انجمن سینمای جوان در میانه و  ایجاد نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر ترکمانچای می توان اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: در نشست اخیر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز  قول مساعد شد داده شد که مصوبات سفر اجرایی و عملیاتی می شوند و ما نیز امیدواریم این اتفاق در اسرع وقت بیفتد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi