پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات اجرایی اکتشاف معادن سنقر و کلیایی در سال آینده

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس از آغاز عملیات اجرایی اکتشاف معادن سنقر و کلیایی در سال آینده خبر داد و گفت: عملیات اجرایی اکتشاف تا خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89174
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

آغاز عملیات اجرایی اکتشاف معادن سنقر و کلیایی در سال آینده

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی و عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه کارگروه رفع ملی تداخلات حوزه معادن در استان کرمانشاه و با حضور مسئولان کشوری با محوریت بررسی وضعیت معادن سنقروکلیایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از معادن شهرستان سنقروکلیایی چهار سال در حال پیگیری بوده، افزود: سنقروکلیایی دارای ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار معدن در قالب هفت پهنه است که رفع محدودیت شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه معادن است که می‌توان به معادن قیر، سنگ‌های زینتی و غیره اشاره کرد اما تنها کانسار فلزی در استان متعلق به شهرستان سنقروکلیایی است.

حسینی کیا بیان کرد: با مصوبه جلسه کارگروه رفع تداخلات معادن به ایمیدرو مجوز بررسی‌های اولیه برای اکتشاف معادن داده شد و در مرحله بعد مجوز اکتشاف عمیق و در نهایت صدور مجوز بهره برداری انجام خواهد گرفت.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تصریح کرد: با توجه به مشکلات بیکاری و اشتغال استفاده از ظرفیت معادن می‌تواند به افزایش اشتغالزایی کمک کند و عملیات اجرایی اکتشاف تا خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi