پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکل آب شرب کارون؛ قول مساعد برای حل این موضوع

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس گفت: متاسفانه شاهد کاهش کیفیت آب شرب اهالی خصوصاً بعد از بارش های اخیر بودیم که طی بازدیدی که از محل حوضچه های تصفیه خانه آب کوت عبدالله به عمل آمد مقرر شده است هرچه سریعتر لایروبی این حوضچه ها انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89116
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکل آب شرب کارون؛ قول مساعد برای حل این موضوع

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به پیگیری برای رفع مشکل آب شرب شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد کاهش کیفیت آب شرب اهالی خصوصاً بعد از بارش های اخیر بودیم که طی بازدیدی که از محل حوضچه های تصفیه خانه آب کوت عبدالله به عمل آمد مقرر شده است هرچه سریعتر لایروبی این حوضچه ها انجام گیرد.

وی افزود: در این بازدید در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان مقرر شد هرچه سریع تر تکلیف پیمانکار اصلاح حوضچه پیش ته‌نشینی که مدت ها است تعطیل شده مشخص شود تا شاهد افزایش کیفیت آب ارائه شده به مردم باشیم .

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس اظهار کرد: همچنین طی تماسی با مدیرعامل شرکت آب و برق خوزستان نیز مقرر شد بخشی از آب مورد نیاز شهرستان کارون از تصفیه خانه آب کوت امیر تامین شود تا هم مشکل کیفیت و هم افت فشار آب حل شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: روستای کوت سید صالح نیز دچار افت فشار آب است که قرار بر این شد هرچه سریع تر خط ۲۵۰ انتقال آب به این روستا را که حدود شش یا هفت کیلومتر است به سرانجام برسانند و وضعیت آب شرب این روستا نیز اصلاح شود، امیدوارم با احداث و تکمیل تصفیه خانه آب در کوت امیر مشکل آب این مناطق نیز برطرف شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi