پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکلات بهداشت و درمان سمیرم؛ اخذ امکانات پزشکی برای مراکز درمانی

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده در راستای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه تعدادی مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد و اکنون نیز در حال خدمات رسانی به مردم هستند و انشاالله با پیگیری هایی که صورت می گیرد شاهد افزایش امکانات پزشکی در شهرستان باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89093
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکلات بهداشت و درمان سمیرم؛ اخذ امکانات پزشکی برای مراکز درمانی

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده در راستای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه تعدادی مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد و اکنون نیز در حال خدمات رسانی به مردم هستند و انشاالله با پیگیری هایی که صورت می گیرد شاهد افزایش امکانات پزشکی در شهرستان باشیم.

وی افزود: همچنین با مکاتبات و پیگیری هایی که از سوی مسئولان وزارت بهداشت صورت پذیرفته است تعدادی از امکانات پزشکی به بیمارستان حوزه انتخابیه تخصیص پیدا کرد که این موضوع باعث شده است تا از نگرانی مردم در این رابطه کاسته شود.  

نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: شهرستان سمیرم از وجود صنعت وضعیت مطلوبی ندارد و این نیز به ضعف عملکرد دولتمردان باز می گردد فرقی هم نمی کند کدام دولت در این زمینه کوتاهی کرده است چرا که همه دولتی های گذشته و فعلی در این رابطه اقدام مطلوبی انجام ندادند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: وقتی که کارخانجات و صنعت در حوزه انتخابیه وجود نداشته باشد قطعا زمینه ساز بیکاری جوانان را فراهم می کند اما اگر همت دولتمردان در این رابطه دیده شود شاهد اشتغالزایی خواهیم بود لذا این انتقاد وجود دارد که وزارت صمت باید در این شهرستان نیز سرمایه گذاری کند./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi