جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری جهت اختصاص دستگاه سنگ شکن و ام آر آی به بیمارستان امام خمینی (ره) محلات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: پیگیری ها و مکاتباتی با وزارت بهداشت جهت تخصیص دستگاه ام آر آی و سنگ شکن برای بیمارستان امام خمینی (ره) محلات انجام گرفت که این وزارتخانه نیز دستوراتی را در این رابطه صادر نمودند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89072
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری جهت اختصاص دستگاه سنگ شکن و ام آر آی به بیمارستان امام خمینی (ره) محلات

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری ها و مکاتباتی با وزارت بهداشت جهت تخصیص دستگاه ام آر آی و سنگ شکن برای بیمارستان امام خمینی (ره) محلات انجام گرفت که این وزارتخانه نیز دستوراتی را در این رابطه صادر نمودند.

وی افزود: همچنین مکاتباتی هم در خصوص تامین آب شرب برخی از روستاهای شهرستان دلیجان انجام گرفت که مقرر شد وزارت نیرو اقدامات لازم را درباره این موضوع انجام دهد تا مشکل این روستاها در رابطه با آب شرب برطرف شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکل برخی از آثار باستانی شهرستان های محلات و دلیجان مکاتباتی با وزارتخانه متبوع در جهت تامین اعتبار انجام گرفت که در این رابطه نیز دستورات لازم داده شده است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: پیگیری هایی هم برای رفع مشکلات ورزش شهرستان های حوزه انتخابیه انجام گرفت و هوشبختانه در این رابطه نیز دستوراتی از سوی وزارتخانه صادر شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi