پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بررسی مشکلات شهرستان کمیجان با حضور استاندار مرکزی و مدیران کل استانی

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: جلسه ای با حضور استاندار و مدیران کل در شهرستان کمیجان برگزار کردیم تا مشکلات و مسائل این شهرستان نیز مورد بررسی قرار گیرند و پس از آن نیز اقدامات لازم در جهت رفع آنها انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89066
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

بررسی مشکلات شهرستان کمیجان با حضور استاندار مرکزی و مدیران کل استانی

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر با مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی و همچنین با شهردار ارک داشتم که در این دیدار  بر ایمن سازی و ارائه تسهیلات مناسب برای انجام این کار تاکید شد چرا که با این اقدامات از اتفاقات پیشگیری خواهد شد.

وی افزود: همچنین در روزهای اخیر با حضور استاندار، معاون استاندار و تعدادی از مدیران کل جلسه ای در شهرستان ساروق برگزار شد تا مسائل و مشکلات این شهر مورد بررسی قرار گیرند و موانع موجود برای انجام اقدامات برداشته شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بیان کرد: در ضمن جلسه ای هم با حضور استاندار و مدیران کل در شهرستان کمیجان برگزار کردیم تا مشکلات و مسائل این شهرستان نیز مورد بررسی قرار گیرند و پس از آن نیز اقدامات لازم در جهت رفع آنها انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: از جلسات دیگری که در روزهای اخیر برگزار کردیم می توان به نشست استاندار و مدیران کل استان در شهر میلاجرد بوده است که در این جلسه نیز مسائل و مشکلات این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا اقدامات لازم جهت رفع آنها انجام پذیرد./

پایام پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi