چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با ریاست کمیته امداد/ پیگیری جهت رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با ریاست کمیته امداد داشتم که در این نشست نیز ائمه جمعه شهرستان های اسفراین،بام و صفی آباد حضور داشتند و پیرامون رفع مشکلات محرومان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89054
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دیدار و گفت و گو با ریاست کمیته امداد/ پیگیری جهت رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با رئیس کمیته امداد کشور اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با ریاست کمیته امداد داشتم که در این نشست نیز ائمه جمعه شهرستان های اسفراین،بام و صفی آباد حضور داشتند و پیرامون رفع مشکلات محرومان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی افزود: در این نشست  توجه ویژه به تأمین جهیزیه زوج های نیازمند،اختصاص اعتبار در جهت پرداخت تسهیلات کارگشایی و قرض الحسنه،اختصاص بودجه ویژه اشتغالزایی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر،توسعه ساخت مسکن محرومان در شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد مطالبه شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ در بخش های مختلف از جمله راه سازی ، حفاری و حفاظت معدن جذب شده است.

این نماینده مردم در مجلس افزود: علاوه برآن هم اکنون در این معدن زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر از همشهریان عزیز فراهم شده است لذا اقدامات اولیه در جهت برگزاری مزایده صوت گرفته که پس از بازگشایی پاکت ها و مشخص شدن شرکت برنده عملیات اجرایی آغاز می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi