سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رتبه‌ای عالی برای دکتر جوان کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش کرونا از یاسوج؛ سی و ششمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی و بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در سالن همایش‌های صدا و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89042
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

رتبه‌ای عالی برای دکتر جوان کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش کرونا از یاسوج؛ سی و ششمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی و بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در سالن همایش‌های صدا و سیما با تقدیر از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در این مراسم برگزیدگان هر سه جشنواره خوارزمی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند و دکتر خیبر دشتیان دانش‌آموخته دوره دکتری دانشگاه یاسوج، رتبه سوم پژوهش‌های بنیادی در گروه تخصصی فناوری‌های شیمیایی با عنوان طرح «حسگرهای فتوالکتروشیمیایی برای پایش برخی گونه‌های زیستی» را به خود اختصاص داد.

فراخوان بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی در فروردین ماه سال جاری، از طریق وبگاه جشنواره و سایر رسانه‌ها آغاز شد و ثبت‌نام متقاضیان در پایان مرداد ماه به اتمام رسید. طرح‌های ارائه شده بر حسب موضوع، از طریق سامانه الکترونیکی برای ارزیابی به شانزده گروه تخصصی ارسال شد. پس از اعلام فراخوان، در بخش دانش‌پژوهان ۳۰۲ طرح که اسناد و مدارک کامل در سامانه جشنواره ارائه کرده بودند، با نظارت و بررسی اولیه دبیرخانه برای ارزیابی به گروه‌های تخصصی ارسال شد. نتیجه این فعالیت چند ماهه در شانزده گروه تخصصی، پیشنهاد ده طرح از سوی گروه‌های تخصصی به هیئت داوران جشنواره بود. هیات داوران که بالاترین رکن علمی و تخصصی جشنواره است پس از جلسه‌های متعدد و دفاع گروه‌های تخصصی از طرح‌های پیشنهادی، تعداد شش طرح را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

رتبه‌ای عالی برای دکتر جوان کهگیلویه و بویراحمدی 3

گفتنی است در بین این شش نفر، دکتر خیبر دشتیان دانش‌آموخته دوره دکتری دانشگاه یاسوج با طرح “حسگرهای فوتوالکتروشیمیایی برای پایش برخی گونه‌های زیستی” برگزیده پژوهش‌های بنیادی بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی شد..

انتقاد و گلایه ناظرین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان مجلس
دنبال کنید

لازم به ذکر است، دکتر مهراورنگ قائدی عضو هیئت‌ علمی و استاد تمام شیمی تجزیه دانشگاه یاسوج و دکتر شاکر حاجتی عضو هیئت‌علمی سابق فیزیک دانشگاه یاسوج، در دوران تحصیل دکتری، راهنمای دکتر دشتیان بوده‌اند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi