سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکر جدی به گرانفروشان در بهمئی/ گشت مشترک و بازیرسی ویژه در ایام عید و ماه مبارک رمضان

به گزارش کرونا از بهمئی گشت بازرسی با محوریت ایام عید نوروز در شهرستان بهمئی با حضور تعزیرات، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، اتاق اصناف ، اماکن نیروی انتظامی و شبکه بهداشت برگزار شد. رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: کار بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی خدماتی توزیعی و تولیدی شهرستان بهمئی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89001
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

تذکر جدی به گرانفروشان در بهمئی/ گشت مشترک و بازیرسی ویژه در ایام عید و ماه مبارک رمضان

به گزارش کرونا از بهمئی گشت بازرسی با محوریت ایام عید نوروز در شهرستان بهمئی با حضور تعزیرات، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، اتاق اصناف ، اماکن نیروی انتظامی و شبکه بهداشت برگزار شد.

تذکر جدی به گرانفروشان در بهمئی/ گشت مشترک و بازیرسی ویژه در ایام عید و ماه مبارک رمضان 4رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: کار بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی خدماتی توزیعی و تولیدی شهرستان بهمئی با همکاری و همراهی ادارات بازرسی و موسسات ذیربط سازمان صنعت معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی اتاق اصناف شبکه بهداشت و مراجع انتظامی در سطح شهرستان بهمئی برگزار شده است.

ارسلان عباسی افزود: با توجه به تقارن بهار معنوی رمضان و بهار طبیعت در سال جدید شروع اولین مرحله گشت های مشترک بازرسی از ۸ اسفند ماه ۱۴٠۱ تا ۲۹ اسفند ۱۴٠۱ در سطح شهرستان و توابع آن با همکاری ادارات بازرسی و نهادهای ذیربط انجام خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: در مرحله ی دوم بازرسی با توجه به حساسیتی که هم اکنون در بازار و سطح شهرستان وجود دارد با شدت بیشتر از اول فروردین ۱۴٠۲ تا ۴ اردیبهشت ۱۴٠۲ به صورت گشت های مشترک بازرسی و با حضور تعزیرات حکومتی شهرستان به صورت سیار و ثابت در اداره و بیرون از محوطه اداره ادامه خواهد داشت.

عباسی گفت: صنوفی که دنبال سودجویی و اخلال در نظام بازار هستند با توجه به آرمان های تعریف شده از سوی دولت و سازمان تعزیرات حکومتی اشد مجازات قانونی برای آنها اعمال خواهد شد و از هم اکنون به تمامی کسانی که به نحوی دنبال اخلال در نظام بازار هستند گفته می شود که فکر سودجویی و اخلال در نظام بازار را از سر خود بیرون کنند چون از ذره بین تعزیرات حکومتی و بازرسی خارج نیستند. 

افتتاح و کلنگ زنی ۴۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در گچساران
دنبال کنید

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی در پایان گفت: این بازرسی با هماهنگی و تابع بخشنامه هایی که از طرف ستاد مرکزی تعزیرات حکومتی و نهادهای بازرسی اعمال می‌شود هر ساله با شدت بیشتری انجام می‌شود.

بارزس و نماینده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی هم گفت:  بازرسی از سطح بازار شهرستان صورت گرفت و با متخلفین برخورد شد.

محمد صادق کرامتی افزود: جهاد کشاورزی طی سال ۱۴٠۱ مرتب و به صورت منظم توزیع کالای دولتی مرغ منجمد روغن و برنج دولتی داشت. 

وی ادامه داد: امروز نیز ۴ تن گوشت قرمز و ۲ تن گوشت مرغ منجمد در حال توزیع است.

کرامتی گفت: بازرسی به صورت منظم ادامه خواهد داشت گشت مشترک برای عید نوروز داریم توزیع میوه شب عید نیز داریم که در ایام عید توزیع خواهد شد قبل و بعد از عید بازرسی به صورت منظم انجام خواهد شد.

تذکر جدی به گرانفروشان در بهمئی/ گشت مشترک و بازیرسی ویژه در ایام عید و ماه مبارک رمضان 5

بازرس و نماینده مدیر صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی هم گفت: با توجه به برنامه هایی که ما هر ساله در ایام نوروز و قبل از آن داریم بازرسی به صورت گشت مشترک به همراه ادارات متولی به صورت روزانه برگزار می‌شود از واحدهای صنفی شهرستان بارزسی به عمل می آید.

جمال‌الدین حمیدی گفت: همچنین در صورت مشاهده تخلف از صنوفی که بازرسی انجام میشود پرونده ی صنوف تشکیل میشود به همراه همکاران و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده میشود.

وی ادامه داد: در راس مدیریت تعزیرات تشکیل پرونده و حکم برای واحدهای متخلف صادر و همچنین با توجه به نزدیکی ایامی که داریم برنامه ی کشیک از ۱۵ اسفند ماه تشکیل میشود به همراه ادارات همکار تا ۱۵ فرورین بازرسی ها به صورت منظم و مکرر ادامه خواهد داشت.

استاندار : وضعیت اراضی ملی واگذار شده به مردم در کارگروه امور زیربنایی بررسی شود
دنبال کنید

حمیدی در پایان گفت: با توجه به اینکه بحث گران فروشی و عدم درج قیمت بعضی از صنوف مشاهده میشود با اطلاع رسانی و تصویب نرخ های کمیسیونی نرخ گذاری در شهرستان انجام و به اطلاع صنوف شهرستان رسانده می‌شود.

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi