چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان برای توسعه شرکت پگاه خوزستان

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با پیگیری و همکاری مدیرعامل صنایع شیر ایران اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان برای توسعه شرکت پگاه خوزستان تخصیص یافته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88974
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان برای توسعه شرکت پگاه خوزستان

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به عملکرد شرکت پگاه خوزستان گفت: شرکت پگاه خوزستان در گذشته با مدیریت ضعیف در آستانه ورشکستگی بود که با تغییر مدیریت اکنون به سود دهی رسیده است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و همکاری مدیرعامل صنایع شیر ایران اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان برای توسعه شرکت پگاه خوزستان تصویب شده است و همچنین درصدد هستند که سود ماهیانه این شرکت از ۱۶ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند تا زمینه اشتغالزایی این شرکت از ۳۰۰ نفر به ۸۰۰نفر رسیده باشد.

نماینده شوش و کرخه در مجلس عنوان کرد: متاسفانه میراث فرهنگی مانع از احداث کارخانه تولید خمیر واقع در زمین مقابل شرکت پاک چوب و ایجاد شهرک صنعتی در بخش فتح المبین و  همچنین توسعه ۳۰۰هکتاری شهرک صنعتی در شوش شده است.

کعب عمیر اظهارکرد: شرکت حریر خوزستان هم با انتخاب یک مدیر بومی توانمند به سود دهی رسیده است که نگاه ما برای  توسعه صنایع جانبی  در شرکت‌های حریر، پگاه و نیشکر هفت تپه رو به جلو است بنابراین  باید همسو و همدل در حل مشکلات مردم قدم برداشت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi