جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای حل مشکلات مراکز درمانی رزن و درگزین

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: پیگیری هایی برای رفع مشکلات مراکز درمانی رزن و درگزین انجام شد و در همین راستا نیز امکاناتی اخذ گردید و تحویل مراکز درمانی حوزه انتخابیه داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88968
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری برای حل مشکلات مراکز درمانی رزن و درگزین

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد و در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی افزود: همچنین با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفت دستگاه و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی شهرستان رزن و درگزین اختصاص یافت.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده تعدادی از جاده های روستایی حوزه انتخابیه آسفالت شدند و قرار بر این شد برای مابقی جاده های روستاهای حوزه انتخابیه نیز عملیات آسفالت ریزی صورت پذیرد امیدوارم این اتفاق در اسرع وقت انجام شود تا اینکه مردم از این بابت مشکلی نداشته باشند. 

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای نوسازی و بازسازی مدارس هم اقداماتی انجام گرفت و خوشبختانه چند مدرسه شهرستان بازسازی شدند و امکاناتی نیز برای مدارس برخی از مدارس حوزه  انتخابیه اخذ شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi