پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفت روستای شهرستان فراشبند پیش از موعد مقرر از نعمت گاز برخوردار شدند

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به ۷ روستای شهرستان فراشبند پیش از موعد مقرر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88965
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

هفت روستای شهرستان فراشبند پیش از موعد مقرر از نعمت گاز برخوردار شدند

محمدمهدی فروردین  در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت عنوان کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گازرسانی به مجموع ۷ روستای سعادت‌آباد، شهیدآقایی، خرمایک، بیرامی، برآفتاب ، منصورآباد، عباس‌آباد شهرستان فراشبند پیش از موعد مقرر به پایان رسید.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی، اعتبار این طرح را ۴۹ میلیارد تومان برشمرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه گازرسانی و اجرای ۴۹ کیلومتر شبکه گازرسانی پلی اتیلن، ۲۰۰ خانوار روستایی در ۷ روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی ادامه داد: با گازرسانی به این روستاها پوشش گازرسانی در شهرستان فراشبند به ۹۱درصد رسید و طی ماه‌های آینده با پایان گازرسانی به شهر دهرم و با پیگیری‌های انجام شده اخذ و مجوز گازرسانی به روستاهای منطقه دژگاه، خور، نارک و باچان که اخیرا اخذ گرفته شد و پوشش گازرسانی در این شهرستان ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

گفتنی است طی این مراسم که در روستای خرمایک با حضور جمع کثیری از اهالی ۷ روستا و مسئولین محلی برگزار شد، دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و انصاری فرماندار فراشبند برای حاضرین ایراد سخنرانی کردند.

همچنین از زحمات مهندس فضلی و کاویانی اعضای شورای شهر فراشبند و رحمانی معاون عمرانی فرمانداری در رفع مشکلات زمین‌های معارض و تسهیل فرایند عملیاتی شدن پروژه توسط مدیرعامل گاز استان فارس تقدیر به عمل آمد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi