جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

از صدور مجوز ساخت ساختمان مرکز سرای احسان تا بسیج ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به آسایشگاه کهریزک

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88929
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

از صدور مجوز ساخت ساختمان مرکز سرای احسان تا بسیج ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به آسایشگاه کهریزک

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نظارت میدانی خود به همراه آقایان سیدعلی یزدی خواه، حسین نوش آبادی و عبدالحسین روح الامینی و با حضور سرپرست بخشداری کهریزک و سایر مسئولان اجرایی از سرای احسان کهریزک که  ۲۵ سال از بیماران اعصاب و روان حمایت کرده است، گفت: در جریان این نظارت میدانی شهرداری کهریزک متقبل شد  تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۲ نسبت به اجرای روکش آسفالت محوطه داخلی مرکز سرای احسان اقدام کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران، عنوان کرد: همچنین مقرر شد شهرداری کهریزک با توجه به اعلام آمادگی خیرین، نسبت به صدور مجوز ساخت ساختمان در داخل محوطه مرکز سرای احسان به منظور دایر شدن نمایشگاه و خانه سرای احسان در چند طبقه اقدام و گزارش آن را تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ به مجمع نمایندگان استان تهران ارائه کند.

بازدید مجمع نمایندگان تهران از آسایشگاه کهریزک

 

وی افزود: بخشداری کهریزک نیز نسبت به پیگیری صدور مجوز ساخت مرکز جامع نگهداری و توانبخشی بیماران اعصاب و روان در زمین مجاور مرکز سرای احسان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ اقدام می‌کند و گزارش نهایی آن را باید به مجمع نمایندگان استان تهران ارائه کند.

بازدید مجمع نمایندگان تهران از آسایشگاه کهریزک

 

خضریان گفت: همچنین شهرداری کهریزک متعهد شد تا پایان سال اسفندماه سال جاری و به منظور اجرای طرح استقبال از بهار، اقدام به کاشت درخت به تعداد کافی در مرکز احسان نماید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، ادامه داد: ضمن بازدید از سرای احسان از بخش‌های مختلف آسایشگاه کهریزک شامل بخش نگهداری معلولین، بیماران ام اس و سالمندان این آسایشگاه نیز بازدید و پس از آن طی جلسه‌ای در خصوص مشکلات موجود در زمینه تأمین منابع مالی، تامین داروها، خدماتی که دولت باید به این آسایشگاه ارائه کند با مدیران و اعضای هیات مدیره آسایشگاه گفت و گو کردیم.

بازدید مجمع نمایندگان تهران از آسایشگاه کهریزک

 

وی عنوان کرد: مقرر شد کارگروه مشترکی در دبیرخانه مجمع نمایندگان استان تهران برای بررسی موضوعات آسایشگاه کهریزک تشکیل و از مسئولین برای حضور در آن دعوت شود، مسائل و مشکلات مطرح شده در این کارگروه مشترک از طریق مجمع نمایندگان استان تهران و کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران، تصریح کرد: در دیدار با مدیران و اعضای هیأت مدیره آسایشگاه کهریزک بر روی ظرفیت‌هایی که مجلس می‌تواند برای این آسایشگاه به منظور ارائه خدمات بهتر فراهم کند، توافق شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi