جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

محصولات فرهنگی بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در معرض دید

محصولات فرهنگی بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در معرض دید به گزارش کرونا نیوز ابوالحسن غلامی با بیان اینکه علی‌رغم گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به امکانات و تجهیزات دیجیتالی و مجازی، کتابخوانی به عنوان یکی از راه‌های دسترسی جامعه به اطلاعات مختلف هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است، اظهار کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88924
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

کرونا :

محصولات فرهنگی بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در معرض دید

محصولات فرهنگی بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در معرض دید

به گزارش کرونا نیوز ابوالحسن غلامی با بیان اینکه علی‌رغم گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به امکانات و تجهیزات دیجیتالی و مجازی، کتابخوانی به عنوان یکی از راه‌های دسترسی جامعه به اطلاعات مختلف هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است، اظهار کرد:
کتابخوانی فراتر از یک روش بلکه یک فرهنگ است که باید حفظ شود و این فرهنگ با مدیریت و آموزش خانواده‌ها به نسل‌های جدید انتقال و آموزش داده شود.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی به همت امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد و گفت: این نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی روز سه‌شنبه ۹ اسفندماه آغاز به کرده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

غلامی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در معرض دید و استفاده علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی از تخفیف ۲۰ درصدی فروش کتاب و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این محصولات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تاریخ، ادبیات، کودک و نوجوان، روانشناسی، هنری و زبان تعریف شده است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ الی ۱۵ عصر الی ۲۱ در مکان باشگاه مهرگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پیش‌بینی شده است.

غلامی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی به ویژه کتاب و محصولات فرهنگی گامی در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداریم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi