شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناسایی ۲۰۰ کودک کار در کهگیلویه و بویراحمد/ خط و نشان برای دستگاه‌های کم‌کار

به گزارش کرونا از یاسوج، مسعود نوری در کارگروه فرهنگی و اجتماعی گفت: تاکنون جلسات متعددی در خصوص کودکان کار برگزار شده و این جلسات بالغ بر ۳۰ مصوبه داشته است. مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فنی و حرفه‌ای، بیمه سلامت، هلال احمر، مرکز بهداشت و آموزش و پرورش به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88834
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

شناسایی ۲۰۰ کودک کار در کهگیلویه و بویراحمد/ خط و نشان برای دستگاه‌های کم‌کار

به گزارش کرونا از یاسوج، مسعود نوری در کارگروه فرهنگی و اجتماعی گفت: تاکنون جلسات متعددی در خصوص کودکان کار برگزار شده و این جلسات بالغ بر ۳۰ مصوبه داشته است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فنی و حرفه‌ای، بیمه سلامت، هلال احمر، مرکز بهداشت و آموزش و پرورش به طور جدی اعلام آمادگی کردند که از کودکان کار حمایت می‌کنند.
وی بیان کرد: فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش مهارت به این کودکان آمادگی خود را اعلام کرده ضمن اینکه آموزش و پرورش هم در زمینه شناسایی این افراد اقداماتی انجام داده است.

به گفته وی، تاکنون ۲۰۰ کودک کار شناسایی و مورد حمایت این دستگاه‌ها قرار گرفته است و حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز ارتباط موثری با این کودکان دارد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی اجرایی و عملیاتی شود، گفت: دستگاه‌هایی که در اجرای مصوبات این کارگروه که مهم است کوتاهی کنند به سازمان بازرسی معرفی می‌شوند.

نوری با بیان اینکه ارزیابی جلسات این کارگروه به استاندار اعلام می‌شود، بیان کرد: به دلیل اهمیت کارگروه فرهنگی و اجتماعی مدیران باید در جلسه حاضر شوند اما گاهی در جلسات کارشناسانی که هیچ‌گونه اختیاراتی ندارند به جلسه می‌آیند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: در ۲۲ بهمن امسال دستگاه‌های مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفتند که برخی از آنها عملکرد خوبی داشتند و در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

نوری خاطرنشان کرد: در روزشمار ملی و مذهبی همه دستگاه‌ها موظف هستند در زمینه نشاط اجتماعی برنامه داشته باشند لذا دستگاه‌ها برای اعیاد مبارک ماه شعبان خصوصا نیمه شعبان برنامه داشته باشند.

بازدید بیش از ۲۳۹ هزار نفر از جاذبه های گچساران / اقامت بیش از ۸۱ هزار مسافر نوروزی
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi