سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گلایه معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرا نشدن مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ گفت: تاکنون چندین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی در سطح استان تشکیل شده که کثرت جلسات خوب بوده است اما آنطور که انتظار می‌رفت بازخورد نداشت. معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88822
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

گلایه معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرا نشدن مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ گفت: تاکنون چندین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی در سطح استان تشکیل شده که کثرت جلسات خوب بوده است اما آنطور که انتظار می‌رفت بازخورد نداشت.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر ساماندهی کودکان کار، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و نظارت بر سلامت آب مورد توجه قرار گیرد.

وی براجرایی شدن همه مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد وگفت: دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی و اجتماعی وظایف قانونی دارند که آن را اجرا کنند تا مبادا کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی‌ها خطری برای جامعه در پی داشته باشد.

هاشمی‌مهر بر اهمیت موضوع کودکان کار و همچنین سلامت آب تاکید کرد و گفت: انتظار داشتیم آبفای استان و معاونت دانشگاه در این جلسه گزارشی پیرامون وضعیت و کیفیت آب استان ارائه دهد که کاری در این زمینه صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه، سگ‌های ولگرد عامل برخی بیماری‌ها می باشند، تاکید بر این است که فرمانداری و شهرداری نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اقدام سریع داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: شهرداری برای حل مشکلات شهری اراده جدی داشته باشد چرا که مردم از وضعیت خدمات عمرانی، جمع‌آوری و دفن زباله‌ها راضی نیستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بیشتر از ظرفیت نیرو جذب کرده به همین دلیل در پرداخت مطالبات آنها با مشکل مواجه است، گفت: شهرداری میلیاردها تومان از دستگاه‌های مختلف طلبکار است که اگر این مبالغ پرداخت گردد مشکلات شهرداری رفع می‌شود.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: مردم همچنین در تماس‌های مکرر خواهان جمع‌آوری زباله‌های عفونی و غیرعفونی هستند به همین دلیل در کارگروه فرهنگی و اجتماعی مصوب شد که دانشگاه علوم پزشکی تا ۲۰ اسفند ماه جاری نسبت به تهیه و تدوین شیوه‌نامه جمع‌آوری پسماندهای عفونی کلینیک‌ها اقدام کند.

۶۶۹ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در کشور فعال است
دنبال کنید

به گفته معاون استاندار اجرای مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی لازم‌الاجرا است و مصوبات این کارگروه در شورای برنامه‌ریزی مطرح و در صورت لزوم اعتبار لازم اختصاص داده می‌شود که اهمیت کارگروه را می‌رساند.

هاشمی‌‌مهر از تدوین سند ملی بیماری‌های غیرواگیر خبر داد و گفت: برش استانی این سند تهیه و برنامه‌های خوبی هم در راستای کاهش بیماری‌های غیرواگیر تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه،عملیاتی کردن برنامه‌های سند ملی بیماری‌های غیرواگیر مهم است تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، مجموعه بهداشت و درمان استان را در راستای عملیاتی کردن این سند همراهی کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi