جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت راه حل بی دندانی

دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت راه حل بی دندانی   تکنیک‌های مدرن دندان‌پزشکی جایگزین‌هایی برای پروتزهای سنتی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته، از جمله پروتزهای حمایت از ایمپلنت، ارائه می‌کنند. هزینه دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت اگر به دنبال یک جایگزین برای دندان های از دست رفته خود در سطح تمام فک هستید و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88801
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

کرونا :

دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت راه حل بی دندانی

دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت راه حل بی دندانی

 

تکنیک‌های مدرن دندان‌پزشکی جایگزین‌هایی برای پروتزهای سنتی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته، از جمله پروتزهای حمایت از ایمپلنت، ارائه می‌کنند.

هزینه دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

اگر به دنبال یک جایگزین برای دندان های از دست رفته خود در سطح تمام فک هستید و می خواهید درباره هزینه آن نیز بیشتر بدانید، میتوانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

مقدمه ای بر دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

اگر دندان های خود را از دست داده اید، تنها نیستید. بیش از ۳۵ میلیون آمریکایی هیچ دندانی ندارند و ۱۷۸ میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا حداقل یک دندان را از دست داده اند.

Shape1

از دست دادن دندان‌ها می‌تواند تأثیر زیادی بر زندگی شما از طرق مختلفی داشته باشد . فضای بین دندان‌های شما ممکن است برای نحوه جویدن و خوردن خوردن شما تاثیر بگذارد و باعث مشکلات تغذیه‌ای و غذایی شود. حتی یک دندان آسیاب از دست رفته می تواند برای جویدن شما تاثیر بگذارد. بدون دندان‌هایی که از ساختار فک پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند اجزای شما را به صورت پیر و ناهنجار به نظر برسند و گونه‌های فرورفته و پوست اطراف دهان چین و چروک شوند.

در حالی که پروتزهای مصنوعی هنوز برای گزینه‌های بسیار خوبی هستند، تکنیک‌های دندانپزشکی جایگزین‌هایی برای پروتزهای سنتی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته، از جمله پروتزهای تحت حمایت ایمپلنت، می‌سازند.

دندان مصنوعی چیست ؟

روش متداول جایگزینی تمام دندان های شما با پروتز کامل است. پروتزهای کامل یک فک به عنوان دندان مصنوعی شناخته می شوند. دندان مصنوعی خوردن و صحبت کردن را راحت تر از آنچه که بدون دندان می تواند آسان تر می کند. دندان مصنوعی همچنین به صورت و فک کمک می کند تا به درستی کار کنید تا بتوانید به طور معمول غذا بخورید، صحبت کنید و لبخند بزنید. اگر بیشتر یا تمام دندان های خود را از دست داده اید، پروتزها به پرکردن ظاهر و ظاهری شما کمک می کنند.

کاهش۲۲درصدی نزاع و رشد۹۰درصدی شکایت ازپزشکان درکهگیلویه وبویراحمد
دنبال کنید

انواع دندان های مصنوعی

دندان های مصنوعی رایج

این پروتز متحرک کامل پس از برداشتن باقی مانده دندان ها و بهبود بافت ها ساخته می شود و در شما قرار می گیرد که ممکن است ماه طول بکشد.

فوری

این پروتز متحرک در همان روزی که دندانهای باقی مانده برداشته می شود، وارد می شود. دندانپزشک شما در طول ویزیت اولیه اندازه گیری می کند و مدل هایی از فک شما می سازد. لازم نیست در طول دوره بهبودی بدون دندان بمانید، اما ممکن است پس از بهبودی فک نیاز به کشیدن دندان مصنوعی یا دوباره داشته باشید.

دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

گاهی اوقات می توان از دندان های شما برای حفظ استخوان فک و ایجاد ثبات و حمایت از پروتز حفظ کرد. دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت روی پایه های تیتانیومی قرار می گیرد برای پروتز ها نقش ریشه را ایفا می کند.

با استفاده مداوم از پروتز، استخوان زیرین تحلیل می رود و پروتزها به مرور زمان تناسب خود را از دست می دهند. در نهایت، از دست دادن استخوان به قدری ممکن است رخ دهد که دیگر نمی توان یک پروتز را کامل ساخت. به دلیل دست دادن احتمالی استخوان و راحتی، پروتزهای متکی به ایمپلنت راه خوبی برای جایگزینی دندان های دستی یا جایگزینی پروتزهای معمولی هستند که مناسب تر هستند.

ایمپلنت ها می توانند به حمایت از دندان مصنوعی در فک بالا و پایین کمک کنند. به ویژه برای دندان مصنوعی پایین مفید آنها هستند.

علاوه بر ظاهر و عملکرد مانند دندان‌های طبیعی ، دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت برای طول عمر بالای طراحی شده‌ است . دندان های مصنوعی بر پایه ایمپلنت راحت تر و پایدارتر از پروتزهای معمولی هستند و به شما امکان می دهد ظرفیت جویدن و گاز گرفتن طبیعی تری را حفظ کنید.

گسترش روابط ایران و آفریقای جنوبی در فهممشترکو احقاق حقوق زنان تاثیرگذار است
دنبال کنید

در درازمدت، ایمپلنت ها می توانند زیبایی بیشتری داشته باشند و نگهداری آنها راحت تر از پروتزهای مصنوعی معمولی باشد. از دست دادن استخوان همراه با پروتزهای معمولی به فرورفتگی استخوان فک و یک لبخند در هم ریخته و غیرجذاب می شود. دندان مصنوعی معمولی خوردن برخی غذاها را می کند.

پروتزهای ایمپلنت کامل دهان چهار پایه

اگر تمام دندان های خود را از دست داده اید یا نیاز به ترمیم کامل قوس بالا یا پایینی دارید یک دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت بر روی ۴ پایه می تواند یک انتخاب عالی باشد. ما برای جایگزینی دندان های طبیعی و بازگرداندن لبخند و زیبایی صورت شما، ترمیم های پروتز کامل دهان، قوس کامل و پروتز ایمپلنت همه روی چهار را می سازند.

پروتزهای کامل ایمپلنت با پشتیبانی از ایمپلنت نسبت به پروتزهای معمولی راحت‌تر و پایدارتر هستند و به شما امکان می‌دهد که گاز گرفتن و جویدن طبیعی‌تر را حفظ کنید. و از آنجایی که می‌توانند از ریشه‌های دندانی شما بسازند، بهتر است استخوان را حفظ کنید.

منبع :

https://dentistry.uic.edu/patients/dental-services/general-family-dentistry/dentures-and-implants-solutions-for-missing-teeth/

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi