سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روزهای طلایی خود را سپری می‌کند

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با اشاره به رونق تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: این شرکت به واسطه مدیریت جهادی و تلاش‌های مضاعف کارگران زحمتکش آن روزهای طلایی خود را سپری می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88750
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روزهای طلایی خود را سپری می‌کند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق تولید، صنعت، کارآفرینی و اقتصاد منطقه همچنین اعتلای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از ظرفیت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به سوء مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در سال‌های گذشته و قبل از بازگشت آن به بیت المال اشاره کرد و ادامه داد: آرامش فعلی حاکم بر این شرکت حاصل تلاش‌های کارگران، پیگیری‌های بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی، ورود قوه قضاییه و سایر دلسوزان نظام است.

وی با اشاره به رونق تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بیان کرد: این شرکت به واسطه مدیریت جهادی و تلاش‌های مضاعف کارگران زحمتکش آن روزهای طلایی خود را سپری می‌کند.

نماینده شوش و کرخه در مجلس ضمن ابراز گلایه مندی از حاشیه‌های ایجاد شده گفت:‌ بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی در راستای قانون به طور همه جانبه از رونق تولید، صنعت، کارآفرینی و اقتصاد همچنین اعتلای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حمایت می‌کنیم.

وی بر لزوم همدلی و همزبانی برای تحقق شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین تاکید کرد و گفت: از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خواست می شود ضمن حمایت از مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مسیر را برای افزایش ظرفیت تولید در این مجموعه، اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه هموار کنند./

پایان پیام

ضرورت تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi