پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری 89 سارق حرفه‌ای در یزد/ دو قاتل شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش کرونا در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط پلیس یزد، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور طرح مقابله با سرقت در استان یزد نیز همزمان با کل کشور آغاز شد. وی با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88744
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

به گزارش کرونا در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط پلیس یزد، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور طرح مقابله با سرقت در استان یزد نیز همزمان با کل کشور آغاز شد.

وی با بیان این‌که یکی از دغدغه‌های مردم جرایمی مانند سرقت است، افزود: این طرح از بیست و پنجم بهمن ماه امسال با تشکیل تیم‌هایی از ماموران زبده انتظامی یزد اجرا و در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در راستای اجرای این طرح ۸۹ سارق دستگیر و ۱۱۳ فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، خودرو، احشام، منزل کشف و اموال مسروقه نیز به مال باختگان تحویل داده شد.

سردار بهدانی‌فرد با بیان این‌که همچنین در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس یزد دو قاتل را شناسایی و دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند، تصریح کرد: به ضایعاتی‌ها هشدار می‌دهیم تا از خرید اموال سرقتی و مشکوک به شدت پرهیز کنند.

وی کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و همچنین دستگیری ۱۶۰ معتاد متجاهر را از دیگر نتایج این طرح بیان و خاطرنشان کرد: در این طرح ماموران انتظامی ۶۰ واحد ضایعاتی متخلف را که اقلام سرقتی را خرید و فروش می کردند، پلمب کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که معتادان عامل اصلی بروز بسیاری از سرقت ها هستند، تصریح کرد: پلیس یزد ضمن اینکه طرح های برخورد با سرقت را تشدید می کند برخورد و جمع آوری معتادان تابلو و ولگرد در استان را در اولویت کار قرار داده است.

هیچ منبع و مخزن آبی در کهگیلویه و بویراحمد آلودگی ندارد
دنبال کنید

سردار بهدانی فرد با اشاره به تاکید سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر حفظ امنیت و آرامش مردم، خاطرنشان کرد: انتظامی استان با سارقانی که امنیت مردم را خدشه دار کنند و باعث ایجاد احساس ناامنی بین خانواده ها شوند با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/الف


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi