چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

صدور مجوز احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شوش

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز احداث پایانه صاداراتی محصولات کشاورزی برای شهرستان شوش صادر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88737
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

صدور مجوز احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شوش

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به پیگیری های انجام شده برای صدور مجوز احداث پایانه صاداراتی محصولات کشاورزی در شوش گفت: حوزه انتخابیه اینجانب به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی نظیر گندم، کلزا و … است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ کشاورزی موجود در منطقه، در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی، احداث پروژه پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرستان شوش پیگیری شد و در نهایت مجوزهای لازم برای اجرایی شدن این طرح از سوی سازمان های مربوطه صادر شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: در این پایانه احداث ۱۸ مجتمع فرآوری و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی پیش بینی شده است.

کعب عمیر گفت: احداث این پایانه برای رشد اقتصادی شهرستان‌های شوش و کرخه دانست تاثیرگذار است و پیش بینی می‌شود که عملیات اجرایی این پروژه در روزهای آینده با حضور مسئولان استانی و کشوری  کلنگ زنی شود.

وی اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری تعیین شده برای احداث این پایانه صادراتی اعتباری بالغ بر  ۱۲ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است همچنین این پروژه با محوریت بخش خصوصی اجرایی خواهد شد در ضمن  اهلیت سرمایه گذار مربوطه، مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفته است.

کعب عمیر عنوان کرد: با راه اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شهرستان شوش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در حوزه انتخابیه ایجاد خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi