جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چهارمحال و بختیاری در حوزه پشتیبانی و ماشین‌آلات راهداری و برف‌روبی ضعیف است

نماینده مردم بروجن در مجلس در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری در حوزه پشتیبانی و ماشین‌آلات راهداری و برف‌روبی ضعیف است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88731
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

چهارمحال و بختیاری در حوزه پشتیبانی و ماشین‌آلات راهداری و برف‌روبی ضعیف است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر کشور و تعدادی از مسوولان برگزار شد، گفت: از تلاش جهادی مدیران استان در سامانه بارشی اخیر قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به ضعیف بودن چهارمحال و بختیاری در حوزه پشتیبانی و ماشین‌آلات راهداری و برف‌روبی افزود: بخش پشتیبانی بحران، ترابری سنگین و ماشین‌آلات راهداری و برف‌روبی این استان مانند بولدوزرهای سنگین و برف‌خور از اولویت جدی برخوردار است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به ضعیف بودن شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه تجهیزات اشاره و تصریح کرد: برخی شهرداری‌های این استان دستگاه بیل بکهو ندارند.

وی با اشاره به عبور ۳۵ هزار خودرو از جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به خوزستان یادآور شد: یک ساعت اختلال در تردد این جاده به‌ویژه در گردنه گوشنگلی ترافیک ۴۰ کیلومتری ایجاد می‌کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تجهیز راهدارخانه در مسیر این جاده بیان کرد: هنوز زیرگذرهای جاده بروجن به لردگان تکمیل نشده است.

وی با اشاره به بارش برف سنگین یک و نیم متری در روستای امام‌قیس شهرستان بروجن گفت: متاسفانه تجهیزات، ماشین‌آلات و وسایل مکش آب در این روستا هنوز وجود ندارد و مردم با مشکلات جدی مواجه شده‌اند.

جعفری بروجنی به وجود ساختمان اورژانس ۱۱۵ روستای امام‌قیس شهرستان بروجن اشاره و تاکید کرد: راه‌اندازی این اورژانس به مجوز نیاز دارد.

وی با اشاره به احتمال سیلابی شدن پایین‌دست چهارمحال و بختیاری افزود: اتخاذ تصمیم‌های لازم برای جلوگیری از بروز این مشکل ضروری است./

شهادت ۲ مأمور نیروی انتظامی در شهرستان فارسان/ قاتل به هلاکت رسید
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi