جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث بیمارستان در شهرستان خانمیرزا ضرورت دارد

نماینده مردم لردگان در مجلس در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری گفت: احداث بیمارستان در شهرستان خانمیرزا با هدف تسریع در روند خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان اورژانسی ضرورت دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88719
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

احداث بیمارستان در شهرستان خانمیرزا ضرورت دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ حسین بامیری نماینده مردم لردگان و عضو  مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر کشور و تعدادی از مسوولان برگزار شد، به فراوانی جاده‌های اصلی، فرعی و شوسه در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد اشاره و گفت: در دور دوم سفرهای استانی رییس‌جمهور و هیأت دولت سیزدهم حضور در این حوزه انتخابیه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اختیار تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات تخصصی راهداری و برف‌روبی به شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری باید براساس شاخص‌های مختلف و عادلانه باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به تلفات جاده‌ای در محورهای ارتباطی شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد اشاره و تصریح کرد: احداث بیمارستان در شهرستان خانمیرزا با هدف تسریع در روند خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان اورژانسی ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: از وزیر کشور به‌علت همکاری و تلاش برای انتزاع بخش فلارد از لردگان و ارتقای آن به شهرستان قدردانی می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi