پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ پیگیری رفع مشکلات کشاورزان رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: از وزیر جهاد کشاورزی مطالبه شد تا برای رفع نیازمندی ها و تامین و  واگذاری ماشین آلات ،  نهاده های کشاورزی و سموم نگاه ویژه تری به خوزستان و رامهرمز و رامشیر داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88686
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ پیگیری رفع مشکلات کشاورزان رامهرمز و رامشیر

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست خود با وزیر جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: اخیرا با وزیر جهاد کشاورزی پیرامون رفع مشکلات کشاورزی حوزه انتخابیه  دیدار و گفت و گویی داشتم و در این نشست که در راستای وظایف نمایندگی برگزار شد، رئیس سازمان امور اراضی کشور ، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر جهاد نیز حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست  از وزیر جهاد کشاورزی مطالبه شد تا برای رفع نیازمندی ها و تامین و  واگذاری ماشین آلات ،  نهاده های کشاورزی و سموم نگاه ویژه تری به خوزستان و رامهرمز و رامشیر داشته باشد همچنین پس از شنیدن مطالبات از سوی وزیر جهاد کشاورزی،  ساداتی نژاد نیز دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد:  کشاورزی می تواند زمینه ساز اشتغال پویا و پایدار در منطقه باشد به شرطی که ساز و کار واگذاری اراضی کشاورزی بر اساس منافع دو جانبه سرمایه گذاران و مردم صورت پذیرد و حتی مهم تر اینکه پس از واگذاری ، نظارت های مستمر از طریق دستگاه اجرائی برای رصد برنامه زمان بندی پروژه ها انجام پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت:  پس از بحث و بررسی های طولانی و ارائه پیشنهادات، دستورات لازم از سوی  ساداتی نژاد وزیر جهاد برای تعیین تکلیف اراضی واگذار شده صادر شد و به معاونین خود اعلام کرد واگذاری ها و میزان پیشرفت پروژه ها را  با قید فوریت بررسی و در صورت نیاز بازنگری فسخ نمایند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi