پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمایه گذاری در ایلام باید مردم استان را نیز از آن منتفع کند

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست هماهنگی و بررسی وضعیت نمایشگاه‌های استان گفت: سرمایه گذاری در ایلام باید مردم استان را نیز از آن منتفع کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88683
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

سرمایه گذاری در ایلام باید مردم استان را نیز از آن منتفع کند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست هماهنگی و بررسی وضعیت نمایشگاه‌های استان در دفتر معاونت اقتصادی استانداری ایلام با حضور فعالان این عرصه شرکت کرد.

وی پس از شنیدن مطالبات فعالان نمایشگاه‌های استان گفت: فضای نمایشگاهی برای افراد بومی نیز باید در برنامه‌های مسئولان امر گنجانده شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: همچنین باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که فضای نمایشگاهی برای افراد بومی با هزینه کمتری ایجاد شود.

فلاحی با اشاره حجم سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف استان تاکید کرد: وقتی سرمایه گذاری شده است، باید مردم ایلام نیز از آن منتفع شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایشگاه‌ها رتبه بندی دارند و سازمان توسعه تجارت متولی آن است، پس باید به گونه‌ای آن‌را اجرا کنیم که به لحاظ فرایند رتبه بندی جایگاه مناسبی کسب کند.

فلاحی خاطرنشان کرد: فضا اگر مبتنی بر رقابت برابر باشد و ایرادات سایت نمایشگاهی برطرف شود، بسیاری از شائبه‌ها برطرف می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi