شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه مبل و منبت، یک امر مهم و ضروری است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه فعالین صنعت مبل و منبت در ملایر گفت: استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه مبل و منبت ، یک امر مهم و ضروری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88677
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه مبل و منبت، یک امر مهم و ضروری است

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه فعالین صنعت مبل و منبت در ملایر با اشاره به جهانی شدن مبل و منبت این شهرستان از آن به عنوان یک اتفاق ارزشمند و بزرگ یاد کرد و گفت: امروز ملایر با یک سلاح قابل اعتماد در سطح کشور و بین المللی خودنمایی می‌کند.

وی افزود: این اتفاق ارزشمند که با نگرانی‌های متعددی از جمله اینکه آیا تاییده جهانی شدن را می‌گیریم یا نه همراه بود؛ افزود: این موفقیت حاصل هنر دست منبت کاران ملایر و پیگیری‌های صورت گرفته بود باعث شد امروز ملایر در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه در دنیای امروز در حوزه اقتصادی و تجارت برند و بسته بندی حرف اول را می‌زند ، افزود: مبل و منبت نیز نباید از حوزه مستثنی باشد و هم اکنون که ثبت جهانی شدیم باید از فرصت برای برند شدن بهترین استفاده را ببریم.

وی استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه مبل و منبت را یک امر مهم و ضروری برشمرد و بیان کرد: این برند را هنرمندان این خطه نباید بفروشند چرا که این اعتبار و برند مختص مبل و منبت ملایر است. نیاز است در حوزه تبلیغات اتفاقات بهتری بیفتد، در این حوزه همه هنرمندان مبل و منبت باید پای کار باشند.

آزادیخواه با بیان اینکه صنعت مبل و منبت ملایر نباید تجزیه شود گفت: همه برنامه‌ها باید با هماهنگی و از یک محور انجام شود.

۴۰۰ میلیارد دلار کالای روسی متقاضی ترانزیت از ایران است
دنبال کنید

نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید بر اینکه ما به عنوان مسئول و خادم مردم آمادگی این را داریم تا انتقادات را بشنویم؛ افزود: بنده در خدمت فعالان و هنرمندان حوزه مبل و منبت ملایر هستم و قول می‌دهم تا جایی که در توانم باشد در این حوزه کم نگذارم.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل یک تعاونی با اعضا و تعداد بالا امروز می‌تواند حوزه مبل و منبت ملایر را بیش از گذشته موفق کند؛ گفت: با تشکیل تعاونی با اعضای بالا می‌توانیم تسهیلات بالا و حذف واسطه‌ها را داشته و حرفی برای گفتن داشته باشیم و من به شما قول می‌دهم که می‌دهم که رایزنی اقتصادی را برای کشورهای هدف برای شما داشته باشم و کاهش هزینه‌ها را برای تولید بهتر و با کیفی‌تر شاهد باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصل کار منبت چوب است و در این زمینه واردات را داریم؛ افزود: ملایر ظرفیت این را دارد که بتوان در حوزه پتروشیمی، برای تولید فوم و سایر منسوجات حوزه مبل و منبت جذب سرمایه‌گذار را در آینده داشته باشیم و این نیازها این حوزه از خود شهرستان تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: برای رایزنی اقتصادی با کشورهای مقصد بنده می‌توان پیگیری لازم را داشته تا بتوانیم در قالب یک همایش در شهرستان نیازها و مشکلات را عنوان کرده و به صورت مستقیم رایزنی را با مسئولان کشورهای مقصد داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه صادرات مبل و منبت باید بیش از گذشته باشد و ارزآوری در این حوزه شاهد باشیم؛ تصریح کرد: با مساعدت و همکاری صدا و سیما تبلیغات رایگان ۵ هزار ثانیه‌ای را داریم و این یک کار ارزشمند برای دیده شدن مبل و منبت ملایر است.

دانشکده پرستاری ساوه مهرماه سال جاری افتتاح می شود
دنبال کنید

آزادیخواه با تاکید بر اینکه در ساخت تیزرهای تبلیغاتی هنرمندان، روستاها و بخش‌های تولیدکننده مبل و منبت شهرستان ذکر و شیوه هنری رعایت شود؛ گفت: من از همه هنرمندان این حوزه تقاضا دارم مطالبات خود را بیان کنند و از من به عنوان نماینده بخواهید من خادم شما هستم و انتظاری ندارم افتخارم این است که بتوانم کاری برای مردم ملایر انجام دهم.

وی با بیان اینکه امروز همه ظرفیت‌ها آماده است و باید در حوزه صادرات مبلمان کارهای بهتری انجام شود؛ گفت: رایزنی اقتصادی را باید داشته باشیم و من این کار را انجام می‌دهم، ما نباید دنبال اختلاف باشیم باید فضا ایجاد شود که رشد اقتصادی و بهره‌وری را برای همه هنرمندان این حوزه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهید انجام دهید محور را مشخص کنید و محور یکی باشد در واقع باید از تجربیات دیگران نیز استفاده شود و به سمت تجارت تعاونی محور برویم که فراخوان بزنید که در این تعاونی همه وجود باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما اجازه نمی‌دهیم زحمتی که برای ملایر کشیده شده ناقص بماند؛ گفت: ناقص مصرف کردن خوب نیست این حوزه برای همه هنرمندان مبل و منبت است و همه باید از این ظرفیت استفاده ببرند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi