شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده کشور است

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس در جلسه شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی لرستان گفت: توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده کشور است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88650
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده کشور است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی لرستان، خدمت به مردم را وظیفه اصلی مسئولین نظام اسلامی دانست و گفت: دو شاخصه عدالت محوری و شایسته سالاری در این راستا بسیار مهم است.

وی، آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت جامعه عنوان کرد و افزود: توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده کشور است و خوشبختانه یکی از اقدامات مفید که به جد هم در دولت و هم در مجلس پیگیری شد بحث رتبه بندی فرهنگیان بود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه مدارس غیردولتی کمک کار مهم آموزش و پرورش هستند، بیان داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر هم در بحث تجهیزات و هم منابع انسانی این مدارس در حال پیشرفت هستند و بیشتر از گذشته هم باید مورد توجه قرار گیرند.

ویس کرمی با اشاره به اینکه مطالبات استان و به خصوص تعلیم و تربیت جزوء اولویت‌های نمایندگان برای پیگیری و به نتیجه رساندن است، گفت: هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و مهارت آموزی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi