جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با تمام توان و قوا از مجموعه مرکز رشد دهدشت حمایت کنیم

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز رشد دهدشت گفت: با تمام توان و قوا از این مجموعه حمایت کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88644
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

با تمام توان و قوا از مجموعه مرکز رشد دهدشت حمایت کنیم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و رئیس مجمع نمایندگان استان کهکیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز رشد دهدشت گفت: خدمات انجام شده در این مرکز قابل تقدیر و قدردانی است.

موحد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری گسترده وی بر نامگذاری این سال به عنوان سال دانش بنیان افزود: این امر به معنای توجه و نگرش رهبری به فعالیت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان است.

وی بیان کرد: با وجود کمبودهای موجود اما تعهد نسبت به مجموعه نمایان است و موارد انجام شده باقیات و صالحات برای مجموعه پارک علم و فناوری است.

موحد با اشاره به تلاش برای برای شکل گرفتن این مجموعه در آغاز به کار تاکید کرد: بر همه ما تکلیف است که با تمام توان و قوا مجموعه مرکز رشد دهدشت را حمایت کنیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم همچنین طی تماس تلفنی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خواستار واگذاری یا اجاره یکی از ساختمان‌های این سازمان به مرکز رشد شد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های در مرکز کشور سعی خواهیم کرد وضعیت این مرکز را بصورت پایدار برسانیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi