جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

باید به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر توجه ویژه شود

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع فرهنگیان بوشهر گفت: باید به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر توجه ویژه شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88638
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

باید به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر توجه ویژه شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع فرهنگیان بوشهر گفت: آموزش و پرورش نیازمند نگاه ویژه و حمایت بیشتری است که این مهم باید به صورت خاص دنبال شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت‌مردان در سطوح عالی نسبت به استان بوشهر با این همه ذخایر و منابع تغییر یافته است خاطر نشان کرد: باید به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر توجه ویژه شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تلاش صورت گرفته اعتباراتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت، گاز و پتروشیمی مصوب شده که امید می‌رود توجه ویژه به حوزه فرهنگیان شود تا بخشی از دغدغه آموزش و پرورش استان بوشهر برطرف شود.

وی، اتحاد، پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری توجه به نگاه فرهنگ دینی و اعتقاد به ایمان اسلامی را عامل موفقیت در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: منشأ همه تحولات در جامع آموزش و پرورش است که نقش تأثیرگذار معلمان، مدیران و کارکنان این مجموعه در تعلیم و تربیت فرزندان نشان می‌دهد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ۴۴ سال گذشته دشمنان با انواع تحریم‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌ها سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی داشته‌اند.

وی گفت: در این حوزه آموزش و پرورش با رسالت سنگین و سختی که بر عهده داشته است خوش درخشیده که خدمات و فعالیت آنان در همه ابعاد آموزشی، تربیتی و فرهنگ‌سازی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی قابل تقدیر است.

قانون جامع حمایت از معلولان به درستی اجرا نمی‌شود
دنبال کنید

جمیری توجه به مطالبات معلمان و فرهنگیان در بعد اقتصادی و معیشتی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: در سال‌های اخیر فشار و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران افزایش یافته که با تدابیر ویژه دولت جهادی و مردمی در حال گذر از این مشکلات هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی توجه به تولید، اشتغال، ارزش افزوده، صادرات و ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه اقتصادی و معیشتی را یکی از دغدغه‌های مهم دولت و مسئولان دانست و اضافه کرد: در این حال موضوع فرهنگ در جامعه به عنوان حوزه‌ای زیربنایی به مثابه اکسیژن محسوب می‌شود که فرهنگیان در جایگاه مهم و ممتاز قرار دارند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۱ سال را از موفقیت‌های دولت انقلابی دانست و گفت: بدون توجه به آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری در دیگر امور بی‌فایده است و سودی ندارد.

وی نوسانات اقتصادی و تورم در جامعه را یکی از معضلات مهم دانست و تأکید کرد: عدم توازن بین حقوق و هزینه‌های معیشتی مشکلات مردم به ویژه فرهنگیان افزایش داده است توجه به این مهم در اولویت قرار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi