چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

از آبرسانی به ۲۱ روستای خرامه تا بهره‌برداری از 3 طرح بهداشتی و درمانی در سروستان و اتصال آخرین روستای خرامه به شبکه سراسری گاز

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، بهره‌برداری از ۳ طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیار ریال در شهرستان سروستان آغاز شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88605
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

از آبرسانی به ۲۱ روستای خرامه تا بهره‌برداری از 3 طرح بهداشتی و درمانی در سروستان و اتصال آخرین روستای خرامه به شبکه سراسری گاز

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، همزمان با دهه مبارک فجر از بهره‌برداری از ۳ طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان سروستان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از اتاق عمل شماره ۲ بیمارستان سروستان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیار ریال یکی از این طرح‌ها است، درواقع با راه‌اندازی این اتاق عمل ظرفیت پذیرش بیماران و انجام جراحی‌ها به شکل مطلوب‌تری انجام می شود.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی پایگاه اورژانس ۱۱۵ کوهنجان را یکی دیگر از این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: این پایگاه از مصوبات سفر معاون توسعه وزارت بهداشت به استان است که با هزینه‌ا‌ی بالغ بر ۳ و نیم میلیارد ریال اجرا شده است.

این نماینده مجلس مطرح کرد: یک میلیارد ریال از اعتبار اجرای این پروژه از طریق کمک خیرین منطقه تامین شده است و مابقی اعتبار هر دو پروژه با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

رحیمی مظفری راه‌اندازی خانه بهداشت روستای سیف آباد را یکی دیگر از این پروژه ها معرفی کرد و گفت: این پروژه نیز با پیگیری مستمر از محل حمایت‌های اجتماعی صنعت نفت و با اعتبار ۳ میلیارد ریال احداث شده است.

آبرسانی به ۲۱ روستای شهرستان خرامه

نماینده مردم شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ آبرسانی به ۲۱ روستای بخش کربال شهرستان خرامه همزمان با دهه فجر انجام شد، گفت: این پروژه شامل اجرای خط انتقال، حفر و تجهیز چاه، نصب پمپ، نصب اتصالات، نصب کانکس و تابلو برق و برق‌رسانی است.

اختصاص اعتبار جهت خرید چندین چمن مصنوعی برای چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند از سوی وزارت نفت
دنبال کنید

رحیمی مظفری افزود: این پروژه که به طور موقت راه‌اندازی شده است میزان شوری آب منطقه کربال را تا حدودی کاهش می دهد.

رحیمی مظفری با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از سد درودزن به شهرستان خرامه نیز در حال انجام است، اظهار کرد: تلاش ما این است با همکاری تمامی دستگاه‌ها تا آن زمان با روش‌های مختلف بخشی از مشکلات مردم درخصوص تامین آب شرب و مصرفی روزانه را کاهش دهیم.

وی عنوان کرد: طی ۲ سال گذشته بیشتر توان ما صرف بررسی راهکارها و تامین بودجه پروژه‌ها شده است و از نیمه دوم سال جاری عملیات اجرایی پروژه‌های مهمی در سطح ۳ شهرستان خرامه، سروستان و کوار آغاز شده است که درصورت ادامه کار طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا ۳ سال آینده چهره این شهرستان‌ها از لحاظ پیشرفت تغییر محسوسی خواهد داشت.

آخرین روستای شهرستان خرامه نیز به شبکه سراسری گاز وصل شد

نماینده مردم شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبری مبنی بر اینکه با افتتاح پروژه گازرسانی روستای قره قیه، شهرستان خرامه به جمع شهرستان‌های سبز کشور اضافه شد، گفت: با اجرای بیش از ۱۵ هزار متر لوله‌گداری به همراه نصب و راه‌اندازی یک ایستگاه تقلیل فشار از نوع TBS  فلت با ظرفیت ۵۰۰۰ مترمکعب و تعداد ۲۳ انشعاب، آخرین روستای شهرستان خرامه نیز به شبکه سراسری گاز وصل شد.

رحیمی مظفری اعتبار این پروژه را ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی ۲ سال گذشته با پیگیری‌های مستمر و همراهی شرکت گاز استان فارس اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین و آخرین روستای شهرستان خرامه نیز به شبکه سراسری گاز پیوست.

ضرورت کمک به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی گلستان
دنبال کنید

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان ضمن تشکر از شکیبایی مردم این منطقه از همکاری سازمان‌های مرتبط در اجرای این پروژه تشکر کرد.

این نماینده مجلس اعتبار این پروژه را ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی ۲ سال گذشته با پیگیری های مستمر و همراهی شرکت گاز استان فارس اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین و آخرین روستای شهرستان خرامه نیز به شبکه سراسری گاز پیوست.

رحیمی مظفری در پایان ضمن تشکر از شکیبایی مردم این منطقه از همکاری سازمانه‌های مرتبط در اجرای این پروژه تشکر کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi