جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره‌برداری از دو پایگاه سلامت در کوار/۱۲ باب مدرسه در کوار ساخته می‌شود

همزمان با دهه مبارک فجر علاوه‌بر آغاز عملیات اجرایی یک طرح صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در کوار، از دو پایگاه سلامت در این شهرستان بهره‌برداری شد و۱۲ باب مدرسه در آن ساخته می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88551
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بهره‌برداری از دو پایگاه سلامت در کوار/۱۲ باب مدرسه در کوار ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری نمانیده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی یک طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال، گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع با هدف تولید میللنگ احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این پروژه ۲ سال است، افزود: مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه توسط مجتمع فولاد پاسارگاد تامین می‌شود و ظرفیت اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر را دارد.

رحیمی مظفری با بیان اینکه مجتمع فولاد پاسارگاد بزرگترین مجتمع تولیدی و صادرت‌کننده فولاد بخش خصوصی در کشور است، گفت: توسعه زنجیره صنایع پایین دستی این مجتمع توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی منطقه را به دنبال دارد.

ساخت ۱۲ باب مدرسه توسط یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز کشور در کوار

مجتمع فولاد پاسارگاد به عنوان یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز کشور ۱۲ باب مدرسه با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در شهرستان کوار می سازد.

نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث این مدارس، گفت: یکی از مشکلات شهر کوار با توجه به رشد جمعیت، کمبود فضای آموزشی بود که با همت مجتمع فولاد پاسارگاد و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر کلنگ عملیات احداث ۱۲ باب مدرسه به زمین خورد.

عبدالعلی رحیمی مظفری افزود: با کلنگ‌زنی این ۱۲ پروژه، مجموع پروژه های آموزشی در حال اجرا شهرستان کوار به ۳۷ پروژه رسید.

عمارت تاریخی فکری بندرلنگه
دنبال کنید

رحیمی مظفری با اشاره به اینکه زمان بهره‌برداری این ۱۲ پروژه شهریور سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است، گفت: شرکت فولاد پاسارگاد پس از احداث نیز در هیأت امنای مدارس نمایندگانی خواهد داشت و حمایت‌های مالی خود را از این مدارس ادامه می دهد.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های آموزشی شهرستان کوار در چشم‌انداز ۵ ساله به ۶۰ پروژه افزایش می‌یابد و با راه‌اندازی ۱۲ باب مدرسه بلافاصله طرح احداث ۱۰ باب مدرسه دیگر در سطح شهرستان آغاز می‌شود.

رحیمی با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی مجتمع فولاد پاسارگاد، بیان کرد: بدون شک بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز این مجتمع در آینده از میان دانش آموختگان این مدارس تامین می شود.

بهره‌برداری از دو پایگاه سلامت در شهرستان کوار همزمان با دهه مبارک فجر

همزمان با دهه مبارک فجر مراکز بهداشتی دو شهر طسوج و اکبرآباد با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از این دو مرکز بهداشت، گفت: پایگاه سلامت شهید لطفی اکبرآباد با مساحت ۲۹۴ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبار دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا و به بهره برداری رسید.

عبدالعلی رحیمی مظفری افزود: پایگاه سلامت فاطمه زهرا(س) شهر طسوج نیز با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز احداث و به بهره‌برداری رسید.

گشایش مرز چیلات در سفر رییس جمهوری به عراق پیگیری می شود
دنبال کنید

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امنیت و سلامت را دو رکن اصلی برای آرامش مردم دانست و گفت: با پیگیری‌های مستمر انجام شده، این پروژه‌های بهداشتی از محل ۱۵ پروژه مصوب وزارت بهداشت با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است که ۳ پروژه آن در استان فارس و شهرستان کوار اختصاص اجرایی شده است./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi