جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات منطقه کن باید ریشه‌ای حل شود/ جای خالی فرماندهی میدان در حل معضلات مشهود است

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای پیگیری مشکلات اهالی کن، گفت: مشکلات منطقه کن باید به شکل ریشه‌ای حل شود، بعد از سال‌ها اقدامات جهادی و توسعه یافتگی امروز شهرستانی که در مجاورت پایتخت قرار دارد آبرسانی آن به شکل تانکر صورت می‌پذیرد؛ بی توجهی به مشکلات کوچک این منطقه منجر به بروز بحران‌های بزرگ می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88548
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

مشکلات منطقه کن باید ریشه‌ای حل شود/ جای خالی فرماندهی میدان در حل معضلات مشهود است

سمیه رفیعی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد جزئیات جلسه پیگیری مشکلات مردم خسارات دیده از سیل امامزاده داوود(ع)، گفت: در ۶ مرداد سال جاری شاهد جاری شدن سیل هولناکی در منطقه امامزاده داوود(ع) تهران بودیم که متاسفانه خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری با خود به همراه داشت، طی برگزاری جلساتی با بخشداری، استانداری کن و همچنین دستگاه‌های مربوطه تا به امروز توانستیم بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته هم نشستی طی روز گذشته با مسئولان و متولیان منطقه کن برگزار شد، متاسفانه طی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در چند روز گذشته مشکلاتی در حوزه آبرسانی، برای مردم منطقه ایجاد کرده است و در حال حاضر آبرسانی این منطقه به صورت تانکری امکان پذیر است.

مشکلات منطقه کن باید ریشه‌ای حل شود

رفیعی در ادامه تاکید کرد: مشکلات منطقه کن باید به شکل ریشه‌ای حل شود، بعد از سال‌ها اقدامات جهادی و توسعه یافتگی امروز شهرستانی که در مجاورت پایتخت قرار دارد آبرسانی آن به شکل تانکر صورت می‌پذیرد؛ بی توجهی به مشکلات کوچک این منطقه منجر به بروز بحران‌های بزرگ می‌شود، منطقه‌ای که از سال‌های گذشته یکی از اماکن گردشگری سیاحتی و زیارتی تهران محسوب می‌شود امروز با کوچکترین بارندگی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده است.

برای حل مشکلات نگاه بلند مدت حاکم باشد

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به برنامه‌ریزی بلند مدت در حل مشکلات منطقه کن، تاکید کرد: باید نگاه بلند مدتی برای حل مشکلات این منطقه باشد تا شاهد حل ریشه‌ای مسائل باشیم تا در مواجهه با بارندگی‌ها شاهد جاری شدن سیل در این منطقه در سال‌های آتی نباشیم، گاهی از اوقات در پی خسارات مالی شاهد خسارات جانی نیز هستیم که به هیچ وجه ممکن قابل جبران نیستند.

تصاویری از حضور پرشور مردم ولایتمدار باشت درمراسم عزاداری اباعبدالله حسین(ع)
دنبال کنید

جای خالی فرماندهی میدان در حل معضلات مشهود است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: خوشبختانه امروز دستگاه‌های مختلف دولتی با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط   در کنار مجلس همکاری لازم و کافی را با یکدیگر دارند، اعتبارات مناسبی برای حل معضلات اینچنینی در بودجه سالانه دیده می‌شود فقط جای خالی فرماندهی میدان مشهود است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال  حاضر اهالی منطقه راهکارهای سازنده‌ای برای حل مشکلات منطقه کن ارائه داده‌اند اما امروز مسئولان اجرایی منطقه بهانه‌هایی همچون  مناسب نبودن شرایط جوی را مطرح می‌کنند بی تردید این شرایط جوی در بازه زمانی معین، ثابت خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست مقرر شد بازه زمانی مشخصی برای حل مشکلات اهالی منطقه کن از جمله رفع مسئله آبرسانی مشخص شود و مشکلات اعتباراتی برای حل مسائل آنها به صورت جزئی به مجلس ارائه شود تا در بودجه بندی ۱۴۰۲ مد نظر قرار بگیرد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi