جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویکرد متفاوت ارشاد کهگیلویه و بویراحمد نسبت به 8 سال گذشته/اداره‌ای که دیگر بی‌تفاوت و تنبل نیست

به گزارش کرونا از یاسوج؛ طی ماه‌های اخیر شاهد اجرای برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم و تقریباً بیشتر بخش‌های هنری استان در زمینه های مختلف از جمله در سینما و تئاتر و تجسمی و سایر رشته های دیگر در مرکز استان و همچنین در شهرستان‌های مختلف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88519
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

رویکرد متفاوت ارشاد کهگیلویه و بویراحمد نسبت به 8 سال گذشته/اداره‌ای که دیگر بی‌تفاوت و تنبل نیست

به گزارش کرونا از یاسوج؛ طی ماه‌های اخیر شاهد اجرای برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم و تقریباً بیشتر بخش‌های هنری استان در زمینه های مختلف از جمله در سینما و تئاتر و تجسمی و سایر رشته های دیگر در مرکز استان و همچنین در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده است.

این فعالیت و برنامه های متعدد و درگیر کردن هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در دوره مدیریت کنونی ارشاد اسلامی استان زمانی اتفاق می افتد که قبل از آن در ۸ سال دولت تدبیر و امید شاهد برپایی و اجرای کمترین برنامه های فرهنگی و هنری در سطح استان بودیم.

در آن دوره تقریبا به جز تبعیت و حرف شنوی از نمایندگان مجلس و سیاسیون کار شاقی از مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ۲ دوره ۴ ساله ندیدیم.

رویکرد متفاوت ارشاد کهگیلویه و بویراحمد نسبت به 8 سال گذشته/اداره‌ای که دیگر بی‌تفاوت و تنبل نیست 3

بیشترین هنر مسئولان آن زمان این بود که در کنار کاندیداهای مجلس شورای اسلامی عکس یادگاری از خود بر جای بگذارند.

اما از همه این‌ها گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های هنرمند پرور در ایران به شمار می رود که هنرمندان بزرگی در بخش‌ها و رشته‌های هنری تاکنون به سطوح ملی معرفی کرده است که سرآمد آنها مرحوم حسین پناهی از هنرمندان بزرگ و نویسندگان و کارگردانان سینما و تئاتر است هم او که الگویی برای جوانان استان به شمار می‌رود.

گذشته از هر چیز؛ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت جدید در بیش از یک سال و البته در همین چند ماه اخیر کارهای خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر انجام داد و موجب گردید تا هنرمندان استان که بسیاری از آنها با عرصه هنر و همچنین مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی و هنری قهر کرده بودند دوباره جذب شده و به میدان ورود پیدا کنند.

طلبه شهید غواصی که شفایش را از امام رضا(ع) گرفت
دنبال کنید

از اتفاقات بسیار خوبی که در دوره مدیریت کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد صورت‌گرفته تلاش برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی و هنری در استان بوده که نمونه بارز آن مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری شهر یاسوج است که بعد از اتمام کار دولت احمدی نژاد به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار این پروژه در دوره هشت ساله دولت روحانی به کل تعطیل بود و اکنون با روی کار آمدن این دولت و با پیگیری مدیر کل و سایر عوامل مجموعه ارشاد اسلامی استان، کارهای مقدماتی برای تکمیل این پروژه بزرگ فرهنگی و هنری در جنوب کشور در حال انجام است.

برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متعدد هنری در زمینه‌های مختلف که آخرین آن اکران فیلم‌های جشنواره فجر بود از اقدامات خهوب ارشاد استان به شمار می رود که موجب تحسین مسئولان ارشد استانی نیز شد.

 در همین خصوص سید علی احمدزاده در آیین اختتامیه از مدیرکل جوان فرهنگ و ارشاد به جهت اقدامات فرهنگی متعدد قدردانی کرد و گفت که استان ما  به کارهای شادی و نشاط آفرین نیازمند است هنرمندان برای توجه به شادی مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند. 

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین پایانی جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک در یاسوج از حضور حماسی مردم ایران بویژه ساکنان استان غیورپرور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال قدردانی کرد. 
 
وی گفت: هر موقع که مردم احساس کردند انقلاب اسلامی در خطر قرار دارد وارد صحنه می شوند و با تمام توان دشمنان را مایوس می کنند. 
 
احمدزاده گفت: دشمن در یک جنگ ترکیبی با استفاده از توان رسانه ای و افراد مشهور همه ظرفیت هایش را به صحنه آورد اما مردم با حضور خود این توطئه ها را شکست دادند. 
 
وی ادامه داد: جنگ شناختی باورهای مردم را تغییر می‌دهد اما با هدایت های پیامبرگونه رهبری و عنایت خداوند و امام زمان، مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را در همه جبهه ها شکست دادند. 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران قدرتمندتر از آن است که دشمن بخواهد خللی در عزم و اراده مردم آن و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد کند. 
 
وی تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم در برخی مناطق ۳۰ تا ۶۰ درصد بیشتر از دوره های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و صحنه هایی خلق شد که بی بدیل بود.

مقاوم سازی منازل روستایی گچساران ۵۰ درصدافزایش یافت
دنبال کنید

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi