شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی بخشی از دیپلماسی فعال گیلان است/ پیام میزبانی گیلان در رقابت‌های بین المللی امنیت استان گیلان و ایران را مخابره می کند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس باحضور در آئین افتتاحیه مسابقات بین المللی شطرنج دریای کاسپین «جام رشت»، گفت: میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی بخشی از دیپلماسی فعال گیلان است .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88504
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی بخشی از دیپلماسی فعال گیلان است/ پیام میزبانی گیلان در رقابت‌های بین المللی امنیت استان گیلان و ایران را مخابره می کند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس باحضور در آئین افتتاحیه مسابقات بین المللی شطرنج دریای کاسپین «جام رشت» به میزبانی استان گیلان، اظهار کرد: برگزاری این دور از مسابقات بخشی از دیپلماسی فعال ورزشی است.

احمدی سنگری تلاش های انجام شده در راستای میزبانی این رقابت‌ها باتوجه به شرایط حساس کنونی را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای ۱۵ کشور حاضر از اقصی نقاط جهان در این دور از رقابت‌ها، باشیم.

احمدی در  افتتاحیه مسابقات شطرنج

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: باید  تلاش شود با بهره گیری از  ظرفیت این میزبانی، ظرفیت‌های گیلان را در بخش‌های مختلف به میهمانان خارجی بشناسانیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه استان سرسبز گیلان همیشه سهم بزرگی در میزبانی از میهمانان داخلی و خارجی دارد، تصریح کرد: ورزشکاران و مسوولان حاضر در این رقابت‌ها می‌توانند سفیران بسیار خوبی از این استان برای سایر کشورهای مختلف خارجی باشند.

احمدی در  افتتاحیه مسابقات شطرنج

احمدی سنگری در پایان با تاکید بر انجام برنامه‌های جانبی در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دریای کاسپین، گفت: یکی از پیام‌های مهم و حائز اهمیتی که میزبانی این رقابت‌ها برای گیلان دارد، امنیت قابل توجه موجود در استان گیلان و کشور ایران است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi