جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

درمانگاه فرهنگیان، کانون امید بازنشستگان و شاغلان است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه فرهنگیان کانون امید بازنشستگان، شاغلین و مردم است و باید خدمات در شأن مراجعه‌کنندگان باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

درمانگاه فرهنگیان، کانون امید بازنشستگان و شاغلان است

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملتبا اشاره به دیدار با مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان بجنورد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، مدیر آموزش و پرورش بجنورد و سایر مسئولان استانی و شهرستانی با اشاره به اینکه باید در حوزه تجهیزات و بهسازی اقدامات ملموسی برای مردم انجام شود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم از وزارت خانه و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برای درمانگاه‌های فرهنگیان استان اعتبارات مختلفی جذب کنیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه رو به آینده برای درمانگاه فرهنگیان باید نگاه توسعه‌ای باشد، افزود: درمانگاه فرهنگیان کانون امید بازنشستگان، شاغلین و مردم است و باید خدماتی در شأن مراجعین ارائه شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۶۰ درصد از مراجعه کنندگان به درمانگاه فرهنگیان بجنورد مردم هستند که آمار قابل توجهی است و باید خدمات در حوزه پزشکان و تجهیزات مورد قبول باشد.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه نیاز است هیئت امنای درمانگاه فرهنگیان باید متمرکز باشد، ادامه داد: در صدور مجوزهای مورد نیاز درمانگاه فرهنگیان نیاز است که دانشگاه علوم پزشکی استان همراهی لازم را داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi