یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

توصیه امام جمعه دهدشت به نماینده مجلس

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه دهدشت به تشریح برخی خدمات قبل و بعد از انقلاب پرداخت و اظهار کرد: امروز در بیشتر مباحث علمی جزو رتبه‌های اول دنیا هستیم. امام جمعه دهدشت افزود: در قبل از انقلاب کشور در اوج درآمدهای نفتی بود اما سختی‌های فراوان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88489
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

توصیه امام جمعه دهدشت به نماینده مجلس

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه دهدشت به تشریح برخی خدمات قبل و بعد از انقلاب پرداخت و اظهار کرد: امروز در بیشتر مباحث علمی جزو رتبه‌های اول دنیا هستیم.

امام جمعه دهدشت افزود: در قبل از انقلاب کشور در اوج درآمدهای نفتی بود اما سختی‌های فراوان را می‌گذراند.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت انقلاب در اوج عزت و توانمندی است و ۹۰ کشور دنیا درخواست خرید پهپادهای جمهوری اسلامی را دارند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که عده می‌گویند چرا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهید گفت: برخی عادت کرده‌اند غلام حلقه‌ به گوش غرب و فرهنگ فرنگ باشد، نه خیر! ملت ایران امسال هم مثل همیشه شعارشان مرگ بر آمریکا خواهد بود.

امام جمعه دهدشت خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی گفت: هر کشوری در منطقه از رژیم غاصب از زمین تا آسمانش بر علیه ملت ایران استفاده کند قبل از این‌که موشک‌های ما به تل‌آویو و حیفا برسد آن کشورها را مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با حوادث اخیر تشکر کرد و گفت: خدا را شاکریم که رهبر معظم انقلاب با صدور عفو عمومی که در دهه فجر انجام دادند، ایشان با تدبیر مدبرانه خود نگذاشت آتیه نظام اسلامی و فرزندان این مرز و بوم به خطر بیفتد.

حجت‌الاسلام وحدانی خواستار کمک به زلزله خوی شد و ضمن تسلیت به ملت سوریه و ترکیه در رابطه با زلزله اخیر گفت: باید به این زلزله نگاه علمی شود.

وی عزل شهردار در آستانه عید را کاری درست ندانست و از آقای نکویی‌زاده به عنوان شهرداری سالم و پاکدست نام برد و تصریح کرد: بنای در شورا نظارت است و نه دخالت، سه سال شهرداری دهدشت با سرپرست می‌چرخد، یک آدم متخصص بیاورید و از او برنامه بخواهید و اجازه دهید که کار انجام بدهد.

1200 بسته گوشت میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد/ عیادت از خانواده‌ای با 5 فرزند معلول+ فیلم و تصویر
دنبال کنید

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مسئله عفاف و حجاب را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی به قانون کار مناسبی نیست و توجه جدی در این راستا شود.

وی با بیان این‌که کهگیلویه محرومیت تاریخی دارد و زمانی که ما آرزوی آب لوله‌کشی داشتیم برخی شهرهای کشور دنبال تصفیه‌خانه بودند خطاب به حجت‌الاسلام موحد نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این فرصت باقی‌مانده کمک کنید پروژه‌های مهم به بهره‌برداری برسند، امروز مسئله اشتغال دغدغه مردم شهرستان است.

امام جمعه دهدشت خواستار حضور همگانی مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi