پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

از حماسه آریوبرزن تا دفاع مقدس/مردم کهگیلویه و بویراحمد مثل کوه دنا پای انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان همچون دنای استوار در کنار انقلاب و پشت به دشمن هستند، گفت: پیام مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن این است که هیچ‌گاه در مقابل دشمنان کوتاه نیامده و نخواهند آمد. استاندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88384
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

از حماسه آریوبرزن تا دفاع مقدس/مردم کهگیلویه و بویراحمد مثل کوه دنا پای انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان همچون دنای استوار در کنار انقلاب و پشت به دشمن هستند، گفت: پیام مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن این است که هیچ‌گاه در مقابل دشمنان کوتاه نیامده و نخواهند آمد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان از گذشته تا کنون در صحنه‌های مختلف دفاع از ایران اسلامی پای کار بودند، عنوان کرد: مردم از دوران آریوبرزن، در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ همواره در کنار انقلاب بودند و رتبه اول این استان در اعزام به جبهه به نسبت جمعیت گواه این ایستادگی و همراهی است.

 وی با بیان اینکه امروز خیابان‌های یاسوج و جای‌جای کهگیلویه و بویراحمد مملو از جمعیتی است که برای ثبت رکورد و حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد این بار هم حماسه آفریدند و خوش درخشیدند.

  احمدزاده بیان کرد: دشمنان این حضور مردان و بانوان محجبه‌ای را که روسری و چادر آنها سمبل دینداری ما است را نظاره کنند.

 وی با بیان اینکه به نمایندگی از دولت از حضور باشکوه و تاریخی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی می‌کنم، گفت: دشمن بداند هرچه توطئه کند و نقشه بکشد ما مردم در میدان هستیم و توطئه‌ها و نقشه‌های آنها را خنثی می‌کنیم.

 استاندار به حوادث اخیر و جنگ سایبری و ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: در جنگ سایبری و ترکیبی که دشمن طی چند ماه اخیر راه اندازی کرده ملت ایران پای کار بودند و لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرده و عقب‌نشینی هم نخواهد کرد .

دست اخلال‌گران، از بدنه اجرایی کشور باید کوتاه شود
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه و ارتش قهرمان، نبرد را از دشمن گرفته و دشمن در مقابل قدرت سپاه و ارتش توان جنگیدن با ما را ندارد، گفت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند هرگز صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را ترک نمی‌کنیم .

احمدزاده عنوان کرد: هزاران جوان در راه این انقلاب به شهادت رسیدند و ما میراث‌دار خون‌های مطهر گذشته هستیم.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استقلال و آزادی که امروزه داریم را ساده به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم راحت آن را از دست بدهیم بلکه برای این استقلال و این آزادی خون‌ها داده‌ایم، لذا یک قدم در برابر دشمن کوتاه نخواهیم آمد.

 وی با بیان اینکه مردم همواره در کنار انقلاب و پشت سر ولایت فقیه هستند افزود: ولی فقیه یک مجتهد عادل است، دشمن بداند هرگز ولی‌فقیه را تنها نمی‌گذاریم و انقلاب اسلامی ایران مسیر پیشرفت و توسعه را به مانند ۴۳ سال گذشته ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi