شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم

به گزارش کرونا از گچساران سید ناصر حسینی پور در حاشیه اجرای نمایش سرو صبور کاری از هنرمندان گچساران اظهار کرد: کارهای فرهنگی ابعاد مختلف داشته و تاثیر بسیار زیادی در جامعه خواهد داشت. وی بیان کرد: یکی از اقدامات تاثیر گذار پیاده روی اربعین این بوده که تمام مسلمانان را از سراسر جهان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88378
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم

به گزارش کرونا از گچساران سید ناصر حسینی پور در حاشیه اجرای نمایش سرو صبور کاری از هنرمندان گچساران اظهار کرد: کارهای فرهنگی ابعاد مختلف داشته و تاثیر بسیار زیادی در جامعه خواهد داشت.

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم 10

وی بیان کرد: یکی از اقدامات تاثیر گذار پیاده روی اربعین این بوده که تمام مسلمانان را از سراسر جهان و ادیان دیگر در زیر علم فکر و منش اباعبدالله جمع کرده است.

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم 11

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به اینکه هر جا مردم حضور داشته و آن اقدام را مدیریت کنند تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت تصریح کرد: در حال حاضر مردمان ایران اسلامی و دیگر مسلمانان در نقاط مختلف استراتژی تن در مقابل تانک امروز و یا تن دیروز در مقابل شمشیر را به رخ دشمن می‌کشند.

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم 12

حسینی پور عنوان کرد: اگر همه هفتاد و دو نفر شهید شوند از نگاه عقل دنیا دار و عاقبت اندیش پیروز است اما از نگاه لیبرال غرب گرا اگر قلب در سینه انسان کار نکرد محکوم به شکست است تحلیل نگاه غرب گرایانه به جنگ و مبارزه این است که اگر در میدان کشته شوی شکست خواهی خورد اما ما اینگونه فکر نخواهیم کرد بلکه در برخی مواقع کشته شدن در راه دین انقلاب و دفاع از مرز و بوم را یک پیروزی محسوب می کنیم.

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم 13

وی گفت: در برخی مواقع کسانی که زنده می مانند شکست می خورند کما اینکه چندین هزار نفر در مقابل امام حسین ایستادند و سالار شهدا و اصحابش را شهید کردند اما این زنده ها کجای تفکر این جنگ کلاسیک هستند که ما ببینیم آیا در نبرد یا گفتمان پیروز شدند؟ آنهایی که شهید شدن پیروز بوده و سربلند گشتند.

پیاده‌روی حرم تا حرم فردا 7.5 صبح در یاسوج
دنبال کنید

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم 14

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خاطر نشان کرد: در پیاده روی اربعین تفکر و منش که اینبار چه بکشیم یا کشته شویم پیروز و این استراتژی تن در برابر تانک به همه دنیا کشیده شد، پیاده روی اربعین چون جنس مردمی دارد موفق است و می تواند این فرهنگ و منش را به گونه‌ای پیش ببرد که به اعماق قلب هر انسانی نفوذ کند.

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم 15

حسینی‌پور بیان کرد: ایام محرم نیز که جنس مردمی دارد موفق است باید اعیاد مختلف جمهوری اسلامی با مدیریت مردم به بهترین نحو برگزار شود.

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم 16

 وی افزود: ما در حوزه قرآن و دین و حوزه فرهنگ باید یادمان باشد که یک کبوتری که در سال ۵۷ به پرواز درآمد یک بال آن فرهنگ و یک بالا آن اقتصاد است.

بال فرهنگ شکسته است/ همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم 17

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: امروز با بال شکسته فرهنگ آن کبوتر پرواز می‌کند، انقلاب ما فرهنگی بود اما نتوانستیم آنگونه که شاید و باید تفکر و آرمان و برنامه‌های همان مکتب دفاع سال ۶۱ تن در برابر تانک را با همان سبک زندگی و حیات طیبه خودش به جامعه تزریق کنیم.

 حسینی‌پور اضافه کرد: ما هم وظیفه خود را به خوبی انجام ندادیم از من نماینده پارلمان گرفته تا دیگر مسئولان همه کوتاهی کردیم.

 وی گفت: به همین خاطر مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی در بیرجند در مورد جزئیات سبک زندگی می‌گویند، فرهنگ زیربنای اقتصاد، سیاست و رشد اجتماعی است فرهنگ درست شود حتماً برخی مشکلات بسیار اطراف حل خواهد شد.

 نماینده مردم گچساران و باشت اظهارکرد: در حال حاضر فقط خاکریزها عوض شده است شکل و شمایل جنگ و تاکتیک ها و صحنه ها عوض شده جنگ همان جنگ است و اگر آن روز اتاق فرماندهی جنگ لشکرهای زرهی سپاه چهارم و پنجم و ششم و عراق بود امروز در مرکز خزانه داری آمریکا و اتحادیه اروپا،سازمان ملل، شورای امنیت است وی افزود: اما ما نتوانستیم به وظیفه خود عمل کنیم.

شهرداری دوگنبدان همکاری بااداره کل استانداردکهگیلویه وبویراحمد ندارد
دنبال کنید

 حسینی‌پور اضافه کرد: من به عنوان خادم شما در حد توانم در کنار شما فرهنگیان و عرصه فرهنگ خواهم ایستاد و تلاش می کنم و امید می رود هر شخصی از هنرمندان در رشته های مختلف و دیگر عرصه‌ها نیز تلاش کند.

اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: در پلاتوی شهید خلیل مندنی‌زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نمایش نامه خوانی «سرو صبور» به مناسبت دهه فجر برگزار شد. 

وی بیان کرد: این نمایش روایتی از حوادث و زندگی مردم در دوران ارباب و رعیتی در قبل از انقلاب و درگیری شخصیتهای نمایش با مشکلاتی که وجود داشته و در این مسیر به مبارزه پرداختند، می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: سکینه انصاری نویسندگی و کارگردانی و طاهره کرمی‌پور، مصطفی دبیقی، مریم مهاجری، طاهره‌سادات عبدپور، سعید رهبری، ملک غریبی، محمد زارعی و فریده کریمی نقش خوانهای نمایشنامه سرو صبور را برعهده داشتند. 

انتهای پیام/

نارکی با اشاره کمبود بودجه در حوزه فرهنگ افزود: امید نی رود که نگاه ویژه ای به اعتبارات فرهنگی ارشاد شود.

 وی عنوان کرد: ۷۷ برنامه با همکاری انجمن‌های فرهنگی این شهرستان در ۳ ماهه اخیر برگزار شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi