جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان نماینده گچساران و باشت برای راهپیمایی 22 بهمن

سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هرگاه مردم پشتوانه نظام پای کار بودند ما توانستیم قله‌های رفیع کمال و پیشرفت را فتح کنیم. وی بیان کرد:مردم پای آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا محکم ایستاده اند.  نماینده مردم گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88355
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

فراخوان نماینده گچساران و باشت  برای راهپیمایی 22 بهمن

سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هرگاه مردم پشتوانه نظام پای کار بودند ما توانستیم قله‌های رفیع کمال و پیشرفت را فتح کنیم.

وی بیان کرد:مردم پای آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا محکم ایستاده اند.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه هاحضور داشته حتی در جاهایی که از مسئولین کوتاهی رخ داده است آنها محکم ایستادند.

 حسینی پور عنوان کرد: مردم در دفاع از ارزش ها، آرمان و خط امام ثابت قدم بودند.

 وی گفت:مطمئنم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن حضور غیورانه و خالصانه مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان ملک و ملت ایران اسلامی خواهد بود.

 روانبخش دهیم خوب فرماندار گچساران نیز خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن یک فرصت بسیار خوب برای پاسخ کوبنده ملت ایران به دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: مردم فهیم و ولایت‌مدار گچساران نیز با حضور باشکوه تر خود در ۲۲ بهمن به دنیا نشان خواهند داد که محکم پای نظام و آرمانهای انقلاب و شهدا ایستاده اند.

 وی افزود: مسیر راهپیمایی در گچساران از مسجد شهیدان تا پدخندق می باشد،این راهپیمایی بزرگ در تاریخ ۹:۳۰ صبح همزمان با سایر نقاط کشور در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi