جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یادواره 367 شهید گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ امیر حمزه محقق زاده در یادواره ۳۶۷ شهید در گچساران اظهار کرد: یاد و خاطره ۳۶۰ شهید و ۷ شهید گمنام این شهرستان و حجت الاسلام متقی کاشانی را گرامی میداریم. وی بیان کرد: شهدا خون خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه ایران اسلامی و آرمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88349
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

یادواره 367 شهید گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ امیر حمزه محقق زاده در یادواره ۳۶۷ شهید در گچساران اظهار کرد: یاد و خاطره ۳۶۰ شهید و ۷ شهید گمنام این شهرستان و حجت الاسلام متقی کاشانی را گرامی میداریم.

وی بیان کرد: شهدا خون خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه ایران اسلامی و آرمان های انقلاب فدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: ما امنیت و اقتدار خود را مدیون خون شهدا هستیم.

یادواره 367 شهید گچساران برگزار شد 7

 

حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران نیز عنوان کرد: یاد ۳۶۷ شهید والامقام گچساران و پدر شهیدان عالم بزرگی که رزمندگان را بدرقه جبهه های حق علیه باطل می‌کرد گرامی می‌داریم.

وی افزود: شهدا چه کردند که مورد عنایت خاص اهل بیت قرار گرفتند آنها که فرشته نبودند بلکه بچه های این مرز و بوم بودند و تعداد محدودی سعادت آن را داشتند.

یادواره 367 شهید گچساران برگزار شد 8

امام جمعه گچساران بیان کرد: کسانی که در راه خدا تلاش کرده و ایمان داشتند آنها الگو می شوند،شهدا مسیر راه امام‌حسین را ادامه دادند .

حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: مسئولان و همه باید برنانه ریزی کرده و مهندسی فرهنگی ترسیم کنید، ریل گذاری برای آینده جوانان و توسعه و پیشرفت آنها را انجام دهید.

یادواره 367 شهید گچساران برگزار شد 9

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای مجازی باعث کند شدن پیشرفت آنها شده است، به جوانانی که دوران فقر و فلاکت و نادانی در زمان طاغوت را ندیدند بگویید که در آن زمان شرف و رفاه و آسایش نبود و نظام جمهوری اسلامی برای ایران چه اقداماتی را انجام داده است برکات نظام را برای جوانان بازگو کنید.

رسوایی دیگر از ضدانقلاب؛ خودکشی صدیقه صنوبری از ‌لیدر‌های اغتشاشات ‌در زندان کچویی تکذیب شد
دنبال کنید

امام جمعه گچساران اظهار کرد: باید وقت را برای کار کردن برای جامعه گذاشت، در همه میادین تلاش کرده و برای کار در جامعه قدم بردارید.

یادواره 367 شهید گچساران برگزار شد 10

حجت الاسلام حجازی خاطرنشان کرد: در بازار و کوچه و مدرسه و دانشگاه و هرجایی مسئولان و مردم به وظیفه در خصوص حجاب و عفاف خود عمل نمی کنند باید در تبیین عفاف و حجاب بیشتر کار انجام شود.

یادواره 367 شهید گچساران برگزار شد 11

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi