چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

امکانات و بخش‌های بیمارستان میامی ارتقاء یابد

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: بهره‌برداری از بیمارستان میامی در جهت رفع محرومیت این منطقه انجام می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88313
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

امکانات و بخش‌های بیمارستان میامی ارتقاء یابد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی‌اصغر خانی در آئین بهره‌برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی میامی اظهار داشت: شهرستان میامی یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است. محرومیت در این منطقه بالاست و از بعضی روستاها تا مرکز شهرستان باید ۲ ساعت طی شود؛ که همین موضوع نشان‌دهنده ضرورت ایجاد این بیمارستان شده است.

خانی با بیان اینکه با وجود بیمارستان میامی بازهم به کمک‌ها در زمینه ارتقاء شاخص‌های سلامت و بهداشت در این منطقه نیازمندیم افزود: با توجه به شناخت دقیق وزیر از ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی خواسته ما این است که امکانات این بیمارستان و بخش‌های دیگر آن نیز ایجاد شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی به پذیرایی میامی از زائران امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از ١٨ میلیون زائر از شهر میامی عبور می‌کنند و توسعه بخش‌های مختلف بیمارستان و زیرساخت‌های بهداشتی این منطقه می‌تواند خدمتی شایسته به مسافران و زائران باشد.

خانی به حادثه‌خیز بودن این مسیر نیز اشاره و تصریح کرد: بیمارستان میامی نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث جاده‌ای ایفا می‌کند و باید به در دسترس‌ترین بیمارستان این مسیر تبدیل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi