پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست بصیرتی رؤسا و مدیران ادارات گچساران با فرمانده سپاه فتح

به گزارش کرونا از گچساران در این جلسه مسئولان ادارات و نهادها و جمعی از اساتید دانشگاه و تشکل های دانشجویی حضور داشتند.   امید ارغیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ارائه گزارش عملکرد دانشگاه آراد این شهرستان گفت: این واحد دانشگاهی در مسیر تعالی خود در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88301
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

نشست بصیرتی رؤسا و مدیران ادارات گچساران با فرمانده سپاه فتح

به گزارش کرونا از گچساران در این جلسه مسئولان ادارات و نهادها و جمعی از اساتید دانشگاه و تشکل های دانشجویی حضور داشتند.

  امید ارغیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ارائه گزارش عملکرد دانشگاه آراد این شهرستان گفت: این واحد دانشگاهی در مسیر تعالی خود در حال حرکت است و دانشگاه آزاد اسلامی که ثمره این انقلاب است بر اساس فرامین مقام عظمای ولایت در زمینه علم دانش بنیان در حال اقدامات اساسی است و این واحد دانشگاهی در اغتشاشات اخیر به فضل خداوند موفق عمل کرد.

یداله مرادی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام گرفته توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و یاد و خاطره اسلاتید فقید به ویژه مرحوم حجه السلام شیخ خواجه زاده ،بیان کرد: این نشست بصیرتی از جلسات عالی بوده که برای اولین مرتبه برنامه ریزی شده و سبب رشد بصیرت در مسئولین و اساتید دانشگاه خواهد شد۰

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی مبسوط با تبریک ایام الله دهه فجر خطاب به روسای ادارات و اساتید ودانشجویان و کارکنان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح امنیتی و اقتدار قرار داریم و انقلاب اسلامی باعث شد که از تحقیرهای که دوران قاجار و پهلوی به آن دچار شده بودیم رهایی پیدا کنیم.

وی در خصوص لزوم جهاد تبیین و بیان مسائلی که در دوران طاغوت وجود داشت ادامه داد: دوره ای بر این مملکت گذشت که آمریکایها هر کاری دوست داشتند در ایران انجام می دادند و کسی جرات نداشت که به آنها چیزی بگوید اما الان انقلاب اسلامی همه آنها را در هم کوبیده است.

ورود سفت و سخت دادستان بهمئی به پروژه آبرسانی لیکک
دنبال کنید

فرمانده سپاه فتح استان با بیان این نکته که نظام آمریکا در حال دو قطبی شدن و فروپاشی از درون است و با بدهکارهای سرسام آوری در حال از بین رفتن است افزود: به فضل خداوند این اتفاق روی خواهد داد و انقلاب اسلامی در مسیر خود و به شکل صحیح در حال حرکت به فتح قله های افتخار است. 

 علیزاده معاون سیاسی فرمانداری گچساران نی ضمن از تشکر برگزاری ایت جلسه مفید ضمن تقدیر از تمامی عوامل برگزاری به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت؛ علت دشمنی آمریکا با ایران اسلامی مبنایی است و این دشمنی از طرف آمریکا بوده است و ایران اسلامی با اقتدار با اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها موفق خواهد شد.

وی ادانه داد: اینکه در دفاع موفق هستیم علت آن باور قلبی و اطاعت از رهبری است که در اقتصاد هم می‌توان با این اعتقاد موفق شد.

سردار خرمدل پاسخگوی سوالات مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه بود و حاضرین در نشست بصیرتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با آرمان های امام و شهدا میثاق مجدد بستند.

نشست بصیرتی رؤسا و مدیران ادارات گچساران با فرمانده سپاه فتح 3

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi